English

سیاوش محبی؛

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امامزاده هاشم

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: در حال حاضر وضعیت ترافیکی محور هراز از جنوب به شمال سنگین و پرحجم گزارش شده و در امامزاده هاشم و گردنه مشاء شاهد بارش برف هستیم.

آخرین وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه و امامزاده هاشم

به گزارش خبرگزاری موج، فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران گفت: عبور انواع وسایل نقلیه از محور فیروزکوه سنگین و در منطقه سربندان بارش برف در حال بارش است و سطح محورها لغزنده شده است به همین دلیل تردد خودروها به دشورای در جریان است.

سیاوش محبی در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم و  با بیان اینکه در ارتفاعات محور هراز شاهد بارش برف هستیم، افزود: در حال حاضر وضعیت ترافیکی محور هراز از جنوب به شمال سنگین و پرحجم گزارش شده و در امامزاده هاشم و گردنه مشاء شاهد بارش برف هستیم.

وی با بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای مواصلاتی شرق استان تهران رخ نداده، بیان کرد: تردد وسایل نقلیه از محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم پرحجم است و هموطنان در این شرایط مدیریت زمان سفر را در اولویت مسافرت خود قرار بدهند و تجهیزات زمستانه به خصوص زنجیر چرخ را به همراه داشته باشند.

محبی افزود: هموطنان قبل از شروع مسافرت وضعیت راه ها را از سامانه راهور ۱۲۰ و تلفن‌های اعلام شده کسب و سپس اقدام به آغاز سفر کنند. 

فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران، با بیان اینکه مسافران سفر خود را به ساعات پیک ترافیک و ساعات پایانی شب موکول نکنند، اظهار کرد: با توجه به ورود به تعطیلات نوروزی ، هموطنان با زمان بندی مناسب، به ترافیک های سنگین بر نخواهند خورد، همچنین هموطنان سفر خود را به یکباره آغاز نکنند و در صورت ورود به محورها با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی ، پرهیز از عجله و شتاب، طول مسیر را جزئی از سفر بدانند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه