English

مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت کار:

توهین کنندگان به هموطنان لر در یزد توبیخ شدند

مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعی گفت: توهین کنندگان به هموطنان لر در یزد توبیخ شدند.

توهین کنندگان به هموطنان لر در یزد توبیخ شدند

به گزارش خبرگزاری موج، روز گذشته آگاهی جذب نیرو توسط یک شرکت کاریابی کارآفرینان یزد که زیر مجموعه اداره کار این شهرستان است، منتشر شد که حاوی توهینی سخیف به هموطنان لر کشورمان بود.

در همین ارتباط محمد اکبرنیا که از طریق خبرنگار خبرگزاری موج در جریان موضوع قرار گرفته بود، بلافاصله دستورات لازم برای بررسی پرونده و برخورد با متخلفین را صادر کرد.

وی در این رابطه به خبرنگار ما گفت: پس از اطلاع از این موضوع با مدیرکل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان یزد تماس گرفته و وی مامور بررسی پرونده و ارائه گزارش شد.

مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کارو رفاه اجتماعیتصریح کرد: تذکرات جدی به مدیریت شرکت کاریابی کارآفرینان یزد که چنین آگهی توهین آمیزی را منتشر کرده، امروز از طریق اداره کل کار استان یزد داده شده و مقرر گردید در صورت تکرار چنین اشتباهی، مجوز شرکت به طور دائم باطل شود.

اکبرنیا گفت: همچنین برخوردهای قانونی لازم با مدیریت این شرکت نیز انجام شده است.

 

کارآفرینان یزد

 

وی بیان داشت: ضمن اینکه مقرر گردید پرونده به صورت دقیق تر نیز بررسی شود  و اگر مشخص شد که شرکت فولاد چنین آگهی به شرکت کاریابی کارآفرینان یزد داده، با مدیریت این شرکت نیز طبق قانون برخورد خواهد شد.

مدیرکل هدایت نیروی کار و کاریابی های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی تاکید کرد: احترام اقوام و طوایف و مذاهب در کشورمان باید رعایت شود. این کار یک الزام قانونی است. از سوی دیگر در فرهنگ غنی دینی و اخلاق ملی ما، توهین به اقوام و هموطنان پذیرفتنی نیست و وزارت کار به طور قطع در برابر چنین اقداماتی کوتاهی نخواهد کرد.

بیشتر بخوانیم:
 

توهین بی سابقه به هموطنان لر در یزد

با موسسه توهین کننده به قوم لر برخورد قاطع می شود

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • تاراز

    اگر لُرها هم در انتقال آب به کویر ممانعت میکردند مطمئناً یزدیها به خودشان اجازه توهین نمیدادند و آبی هم نبود که کارخانه فولاد در وسط کویر بسازند

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه