English

توزیع کارت آزمون فلوشیپ پزشکی ۹۸ آغاز شد

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون آزمون فلوشیپ پزشکی 98 از امروز ۲۱ خرداد آغاز شده و تا فردا چهارشنبه ۲۲ خردادماه ادامه دارد.

توزیع کارت آزمون فلوشیپ پزشکی 98 آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج، برای شرکت در آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی 98 تعداد ۱۵۲۹ نفر ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۷۹۳ نفر زن و مابقی مرد هستند.

آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی ( فلوشیپ ) سال ۱۳۹۸ که به دلیل وقوع سیل به تعویق افتاده بود، ۲۳ خرداد در دانشگاههای علوم پزشکی مجری دوره برگزار می‌شود.

توزیع کارت ورود به جلسه آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی از امروز سه شنبه ۲۱ خرداد آغاز شده و داوطلبان تا فردا چهارشنبه ۲۲ خردادماه مهلت دارند با مراجعه به دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون، کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند.

آزمون کتبی در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ در هر دانشگاه علوم پزشکی متولی آزمون برگزار خواهد شد و این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود. آزمون شفاهی کلیه رشته‌های دانشگاه‌های تهران نیز در روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد ۹۸ و سایر دانشگاه‌ها در روزهای ۲۵ تا ۲۶ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

پذیرش نهایی متقاضیان تحصیل در دوره‌های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه (بر اساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و با رعایت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت می‌گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه