English

اعلام زمان جدید آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ

آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ از روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ به پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ موکول شد.

اعلام زمان جدید آزمون پذیرش دستیار فلوشیپ

به گزارش خبرگزاری موج، بر اساس اعلام مرکز سنجش آموزش پزشکی آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی ( فلوشیپ ) سال ۹۸ از روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت ۹۸ به پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ موکول شد.

آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) پیش از این قرار بود در روز پنجشنبه ۵ اردیبهشت در دانشگاه‌های علوم پزشکی متولی آزمون برگزار شود که به دلیل مشکلات موجود در مناطق سیل زده و با توجه به تأکید وزیر بهداشت مبنی بر در نظر گرفتن تمهیدات لازم به منظور رعایت هر چه بیشتر حال داوطلبانی که در این شرایط به سر می‌برند، زمان آزمون مذکور به تعویق افتاد.

کارت ورود به جلسه آزمون در روزهای سه شنبه و چهارشنبه ۲۱ و ۲۲ خرداد ۹۸ از طریق دانشگاه‌های متولی برگزاری آزمون توزیع می‌شود.

آزمون کتبی در روز پنجشنبه ۲۳ خرداد ۹۸ در هر دانشگاه علوم پزشکی متولی آزمون برگزار خواهد شد. این آزمون در دانشگاه علوم پزشکی تهران به صورت الکترونیک برگزار می‌شود.

آزمون شفاهی کلیه رشته‌ها جهت دانشگاه‌های تهران در روزهای ۲۵ تا ۲۷ خرداد ۹۸ و جهت سایر دانشگاه‌ها در روزهای ۲۵ تا ۲۶ خرداد ۹۸ برگزار می‌شود.

پذیرش نهایی متقاضیان تحصیل در دوره‌های تکمیلی تخصصی بالینی بر اساس نمره کل مکتسبه داوطلبین آزمون پذیرش مربوطه از بالاترین نمره کل مکتسبه (بر اساس دو سوم آزمون کتبی و یک سوم آزمون آسکی) و با رعایت کسب حداقل ۶۰ درصد نمره کل آزمون و سایر مقررات مربوطه صورت می‌گیرد.

ظرفیت آزمون پذیرش دستیار دوره‌های تکمیلی تخصصی (فلوشیپ) سال ۹۸ تعداد ۴۲۱ نفر در ۸۲ دوره تکمیلی تخصصی و ۱۷ دانشگاه علوم پزشکی و دو مرکز جهاد دانشگاهی است.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی