English

با صدور حکمی از سوی رییس جمهور؛

سید جواد حسینی سرپرست آموزش و پرورش شد

علی ربیعی گفت: دکتر روحانی با صدور حکمی از میان این گزینه‌ها، سید جواد حسینی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

سید جواد حسینی سرپرست آموزش و پرورش شد

 به گزارش خبرگزاری موج، سخنگوی دولت اعلام کرد: در پی استعفای آقای سید محمد بطحایی وزیر آموزش و پرورش و پذیرش استعفای ایشان توسط رئیس جمهوری،  گزینه‌های مختلفی برای تصدی سرپرستی وزارت آموزش و پرورش مطرح شدند.

علی ربیعی در ادامه افزود: اما از آنجایی که در انتخاب سرپرست وزارت آموزش و پرورش همه دغدغه‌های مربوط به فرهنگیان و دانش آموزان مد نظر قرار گرفت، در روزهای گذشته گزینه‌های مختلفی برای تصدی پست سرپرستی وزارت آموزش و پرورش با رئیس جمهوری دیدار  و برنامه ارائه کردند که نهایتا دکتر روحانی با صدور حکمی از میان این گزینه‌ها، سید جواد حسینی را به عنوان سرپرست وزارت آموزش و پرورش منصوب کرد.

در متن حکم حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی خطاب به سرپرست جدید وزارت آموزش و پرورش آمده:

بسم الله الرحمن الرحیم

جناب آقای دکتر سید جواد حسینی

بر اساس اصل ۱۳۵ قانون اساسی و نظر به مراتب تعهد و سوابق علمی و مدیریتی جنابعالی به موجب این حکم شما را به سرپرستی «وزارت آموزش و پرورش» منصوب می‌کنم.

امید است با عنایت الهی و همکاری تمام کارکنان آن وزارت در خدمت به ملت شریف ایران و نظام مقدس جمهوری اسلامی با رعایت اصول قانونمداری، اعتدال گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید موفق باشید.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه