English

کیفیت هوای تهران در ۱۳ خرداد ۹۸ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 68 در شرایط سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 13 خرداد 98 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران دوشنبه 13 خرداد 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 71 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 68 در شرایط سالم قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (دوشنبه) نسبت به روز گذشته می باشد، هرچند با تغییر شرایط جوی در طول روز، برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر وزش باد (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) انتظار می رود که در پراکندگی آلاینده ها موثر خواهد بود.

نظری افزود: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، طی برخی ساعات سیزدهمین روز از خرداد 98، افزایش نسبی در غلظت آلاینده ازن مشاهده خواهد شد، به گونه ای وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق شهر تهران از لحاظ آلاینده ازن در آستانه شرایط نامطلوب به ویژه برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت.

وی بیان کرد: به تدریج با کاهش میزان ناپایداری جوی در شبانگاه و تداوم این شرایط تا صبحگاه روز بعد، برخی ساعات همراه با افزایش موقتی غلظت آلاینده ها خواهد بود. همچنین انتظار می رود تابش نور خورشید و افزایش نسبی دما در روز سه شنبه شرایط برای افزایش غلظت آلاینده ازن را فراهم نماید.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان اظهار داشت: هرچند با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر افزایش میزان ابرناکی و وزش باد پیش بینی می شود که در بهبود وضعیت کیفیت هوای پایتخت موثر خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه