English

کیفیت هوای تهران در ۱ خرداد ۹۸ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 55 همچنان در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 1 خرداد 98 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران چهارشنبه 1 خرداد 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 72 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 55 همچنان در وضعیت سالم قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده برقراری شرایط جوی نسبتا ناپایدار در اولین روز از خرداد 98 می باشد به گونه ای که برای برخی ساعات به ویژه بعدازظهر افزایش ابر، احتمال بارندگی و وزش باد نسبتا شدید (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - جنوب غربی انتظار می رود.

نظری افزود: از این رو، ناپایداری های جوی حاکم در روز جاری (چهارشنبه) سبب برقراری شرایط مساعد کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران خواهد شد.

وی بیان کرد: به تدریج در ساعات پایانی چهارشنبه از میزان ناپایداری جوی کاسته خواهد شد و با تداوم این شرایط تا صبحگاه روز بعد، احتمال می رود افزایش نسبی در غلظت آلاینده ها طی برخی ساعات مشاهده گردد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: هرچند با تغییر شرایط جوی در طول روز پنجشنبه، بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده خواهد شد که پراکندگی آلاینده ها و به تبع آن بهبود وضعیت کیفیت هوای پایتخت را به دنبال خواهد داشت. همچنین دما تا روز آینده روند افزایشی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی