English

سومین جلسه دادگاه متهمان مؤسسات اعتباری فردا برگزار می‎شود

سومین جلسه دادگاه متهمان مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، آرمان، ولیعصر و فردوسی از فردا برگزار می‌شود.

سومین جلسه دادگاه متهمان مؤسسات اعتباری فردا برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری موج، در سال گذشته 2 جلسه محاکمه متهمان مؤسسات اعتباری البرز ایرانیان، وحدت، ولیعصر و فردوسی برگزار شد.

این پرونده دارای 4 متهم می‌باشد که جلسه اول به قرائت کیفرخواست توسط نماینده دادستان گذشت و جلسه دوم نیز در همان سال 97 برگزار شد و متهمان به دفاع از خود پرداختند.

اولین جلسه دادگاه متهمان مؤسسات اعتباری در سال جدید و جمعاً سومین جلسه دادگاه، از فردا به ریاست قاضی صلواتی در شعبه چهارم دادگاه‌های ویژه مفاسد اقتصادی شروع به کار می‌کند.

براساس آنچه اعلام شده، جلسات محاکمه متهمان مؤسسات مالی 3 روز متوالی، در روزهای دوشنبه، سه‌شنبه و چهارشنبه هفته جاری به ریاست قاضی صلواتی برگزار می‌شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • ناشناس

    جناب آیت الله رئیسی اولین و آخرین امید مردم پس از خدا به اصلاحات در دستگاه قضایی و به تبع آن در کشور می باشند.
    لطفا پیگیر برگزاری و تشکیل دادگاه موسسه مالی اعتباری فرشتگان-کاسپین باشید که با گذشت ۴ سال از ارائه این پرونده طبق آیین نامه ۲۳۶ داخلی مجلس به قوه قضاییه در سال ۹۶ و درخواست رسیدگی خارج از نوبت و ارائه گزارش توسط دستگاه قضا و اعلام جرم صورت گرفته توسط سازمان مردم نهاد دیده بان شفافیت و عدالت به دادستان کشور بر علیه مدیران و سهامداران این موسسه و همدستانشان در بانک مرکزی و فریادها و تجمعات هر روزه مردم بعد از گذشت ۴ سال هنوز دادگاه این متهمین تشکیل نگردیده و امید مردم برای تشکیل دادگاه جناب آیت الله رئیسی می باشد که در جریان مصائب و مشکلات سپرده گزاران این موسسه می باشند.

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه