English

کیفیت هوای تهران در ۲۰ فروردین ۹۸ سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 58 در وضعیت سالم قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 20 فروردین 98 سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران سه شنبه 20 فروردین 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 43 در شرایط پاک قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 58 در وضعیت سالم قرار دارد.

وی گفت: بر اساس نتایج حاصل از پیش بینی وضعیت هواشناسی و کیفیت هوا در ایستگاه مهرآباد، انتظار می رود در صبحگاه بیستمین روز از بهار 98 افزایش نسبی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده گردد.

نظری افزود: به تدریج همراه با افزایش میزان ناپایداری جوی در طول روز، بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد افزوده شود به گونه ای که برخی ساعات به ویژه بعدازظهر همراه با وزش باد (با بزرگی بالاتر از 5 متربرثانیه) از سمت نواحی غربی - شمال غربی خواهد بود که در کاهش میزان آلاینده ها و برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا موثر خواهد بود.

وی بیان کرد: این وضعیت جوی کمابیش در روز چهارشنبه تداوم خواهد داشت و وزش باد در برخی ساعات دور از انتظار نیست. همچنین تا روز آینده دما افزایش جزئی خواهد یافت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: براساس نتایج پیش بینی کیفیت هوا، انتظار می رود با وجود افزایش نسبی غلظت برخی آلاینده ها به ویژه در صبحگاه روز چهارشنبه، شرایط مساعد کیفیت هوا در بیشتر مناطق شهر تهران همچنان برقرار باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی