English

کیفیت هوای تهران در ۸ فروردین ۹۸ پاک است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 29 در وضعیت پاک قرار دارد.

کیفیت هوای تهران در 8 فروردین 98 پاک است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران پنجشنبه 8 فروردین 98 خبر داد و اظهار کرد: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته با شاخص میانگین 24 در شرایط پاک قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 29 همچنان در وضعیت پاک قرار دارد.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (پنجشنبه) نسبت به روز گذشته می باشد، با این وجود وزش باد موثر (بزرگی بین 3 تا 5 متربرثانیه) در برخی ساعات و کاهش تردد خودروها به دلیل تعطیلات نوروزی، پراکندگی آلاینده ها و به تبع آن برقراری شرایط مطلوب کیفیت هوا را در بیشتر مناطق شهر تهران به دنبال خواهد داشت.

نظری افزود: این شرایط جوی تا روز جمعه ادامه خواهد داشت و انتظار می رود در برخی ساعات صبحگاه افزایش موقتی در غلظت برخی آلاینده ها مشاهده گردد.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: به تدریج با افزایش میزان ناپایداری جوی از بعدازظهر جمعه، بر میزان ابرناکی و سرعت وزش باد طی برخی ساعات افزوده شده که سبب خواهد شد وضعیت کیفیت هوای بیشتر مناطق پایتخت در شرایط بهتری قرار گیرد. همچنین تا روز آینده دما روند افزایشی خواهد داشت.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه