English

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران اعلام کرد:

ایجاد طرح گشت ویژه نوروزی برای پیشگیری از تخلفات در اراضی ملی/هیچ اغماضی در برخورد با متجاوزان نخواهیم داشت

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه برای مقابله با مقاصد غیر انسانی متجاوزان طرح گشت نوروزی در اراضی ملی استان تهران را آغاز کرده ایم از مردم خواست در صورت مشاهده تخلف مراتب را فوراً به شماره 1504 اطلاع دهند.

ایجاد طرح گشت ویژه نوروزی برای پیشگیری از تخلفات در اراضی ملی/هیچ اغماضی در برخورد با متجاوزان نخواهیم داشت

احمد طاهری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، گفت: هر ساله متجاوزانی که درصدد تصرفات غیر قانونی هستند، از ایام تعطیلات نوروز که زمانی طولانی و بکر برای مقاصد غیر انسانی آنهاست، استفاده می کنند و در عرصه های طبیعی کشور دخل و تصرف صورت می دهند.

طاهری

وی اضافه کرد: بر همین مبنا ما امسال طی هماهنگی هایی که با سازمان ها و ارگان های مرتبط به وجود آوردیم، طرح گشت ویژه نوروزی را با هدف پیشگیری از تصرفات و تخلفات در اراضی ملی را از تاریخ 25 اسفند سال جاری آغاز کردیم.

سرپرست اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران با بیان اینکه طرح گشت نوروزی تا بیستم فروردین ماه سال 98 ادامه خواهد داشت، افزود:در مدت زمان اجرای طرح مورد نظر همکاران زحمتکش ما در یگان حفاظت منابع طبیعی استان تهران در آماده باش کامل به سر خواهند برد تا در صورت مشاهده و گزارش مورد تخلف با قاطعیت کامل با متخلفان برخورد کنند و این برخورد با شدت و قاطعیت در چارچوب قانون انجام خواهد شد. لذا پیشتر به متخلفان اعلام می کنیم که در صورت واقع شدن کوچکترین تخلف به هیچ عنوان اغماض و چشم پوشی صورت نخواهد گرفت و متخلفان به مراجع قانونی معرفی و تحویل خواهند شد.

وی در رابطه با شکل ماموریت یگان حفاظت این اداره کل اظهار داشت: اکیپ های گشت و مراقبت این یگان به صورت شبانه روزی به رصد و پایش اراضی ملی در سطح استان تهران خواهند پرداخت تا با متخلفان به اراضی ملی و انفال برخورد کنند.

طاهری در پایان با تصریح بر این نکته که با توجه به اینکه هیچ طرح نظارت و پایش فراگیری در سطح اراضی ملی بدون همکاری مردم عزیزمان ممکن و میسر نخواهد، از عموم مردم تقاضا کرد: با این حال از مردم تقاضا داریم که در تعطیلات نوروز که برای تفریح و تفرج به دامن طبیعت و عرصه های طبیعی مراجعه می کنند، ضمن آنکه مراقب سرمایه های خدادادی باشند و در صورت مشاهده حوادث و احیاناً تخلفات تعمدی مانند، تصرف و آتش سوزی های احتمالی مراتب را فوراً از طریق شماره 1504 به یگان حفاظت منابع طبیعی اطلاع دهند. ضمن آنکه خودشان هم از تخریب ناخواسته طبیعت در حد شکستن حتی یک شاخه درخت خودداری کنند و تا حد ممکن اگر نیاز به روشن کردن آتش داشتند، بهترین حالت ممکن را برای این الزام فراهم کنند تا خدای نکرده، اقدام انان منجر به آتش سوزی های ناخواسته نشود و طبیعت و مواهب خدادادی کشورمان به این واسطه تهدید و تخریب نشود.

سرپرست منابع طبیعی استان تهران طاهری در پایان سخنانش با تبریک و شادباش عید نوروز آرزو کرد سالی سر سبز و پربار در انتظار مردم عزیز کشورمان باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه