English

طهرانچی:

اقتصاد دانش بنیان باید مقوم آموزش و پژوهش باشد

رئیس دانشگاه آزاد گفت: فعالیت های اقتصادی در دانشگاه باید جلا دهنده و تقویت کننده بخش آموزش و پژوهش باشد و ملایر با کمک از استارتاپ ها می تواند فرآیند فعالیت های اقتصادی خود را در زمینه صادرات کشمش تقویت کند و مطلوب ها را محقق سازد.

اقتصاد دانش بنیان باید مقوم آموزش و پژوهش باشد

به گزارش خبرگزاری موج همدان، رئیس دانشگاه آزاد گفت: اقتصاد دانش بنیان باید مقوم آموزش و پژوهش باشد و فعالیت های اقتصادی در دانشگاه باید جلادهنده و قوام بخش این دو حوزه باشد.

وی با تاکید بر اینکه واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در حوزه ورود به استارتاپ ها توجه ویژه داشته باشند، مطرح کرد: با توجه به ظرفیت های شهر ملایر، انتظار است که 20 استارتاپ در حوزه تولید، بسته بندی، خشک کردن و صادرات کشمش در واحد ملایر فعال باشد.

رئیس دانشگاه آزاد بیان کرد: انتظار نداریم که یک دانشگاه در همه حوزه ها کار کند، بلکه تأکید ما این است که وقتی می بینیم دو محصول کشمش و مبل در شهری رونق دارد، دانشگاه آزاد هم فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی خود را در آن واحد به این موضوعات اختصاص دهد.

طهرانچی با اشاره به راه اندازی طرح پایش یا پژوهش اثرگذار یکپارچه شبکه ای گفت: با توجه به اینکه واحد ملایر قرار است یکی از سوله های خود را به فروشگاه زنجیره ای تبدیل کند، مدیریت بازرگانی و مدل اداره فروشگاه زنجیره ای در کنار موضوع کشمش و صنعت مبل می تواند به عنوان یکی از چالش ها و موضوعات پژوهشی در طرح پایش ثبت شود و دانشجویان این واحد دانشگاهی می توانند دوره های مهارتی خود را در این فروشگاه طی کنند.

وی از مسئولان و استادان دانشگاه آزاد اسلامی خواست که به خواسته ها و وضعیت دانشجویان رسیدگی کرده و امانت‌دار خوبی باشند، چرا که خانواده ها فرزندانشان را به دانشگاه آزاد اسلامی می سپارند که از شهرشان دور نشوند و فرهنگ شان حفظ شود، بنابراین باید به موضوعات دینی و فرهنگی توجه ویژه ای داشته باشیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه