English

کیفیت هوای تهران در دومین روز از زمستان سالم است

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران گفت: وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر با شاخص 97 در وضعیت سالم است.

کیفیت هوای تهران در دومین روز از زمستان سالم است

لیلا نظری سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری موج، از آخرین وضعیت کیفی هوای تهران در دومین روز زمستان خبر داد و گفت: کیفیت هوای تهران طی 24 ساعت گذشته منتهی به ساعت 11 صبح امروز با شاخص میانگین 72 در شرایط سالم قرار داشت و همچنین وضعیت کیفی هوای تهران در حال حاضر نیز با شاخص 97 همچنان در وضعیت سالم است.

وی گفت: پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا نشان دهنده کاهش میزان ناپایداری جوی در روز جاری (یکشنبه) نسبت به روز گذشته می باشد و در برخی ساعات وزش باد با بزرگی بین 3-4 متربرثانیه انتظار می رود.

نظری افزود: با برقراری شرایط جوی نسبتا آرام در روز دوشنبه، تغییر محسوسی در سرعت باد در بیشتر ساعات روز مشاهده نخواهد شد و پیش بینی می شود به تدریج از عصرگاه بر میزان ناپایداری جوی افزوده گردد. همچنین دما تا روز آینده افزایش جزئی خواهد یافت.

سخنگوی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران در پایان گفت: بر طبق نتایج پیش بینی کیفیت هوا، به تدریج طی روز جاری بر غلظت برخی آلاینده ها از جمله ذرات معلق افزوده خواهد شد و انتظار می رود تا روز دوشنبه وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در آستانه شرایط نامطلوب برای گروه های حساس قرار گیرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی