English

علی اعطاء؛

امیدواریم هر چه زودتر حکم شهردار صادر شود

سخنگوی شورای شهر گفت: امیدواریم هر چه زودتر حکم شهردار تهران صادر شود.

امیدواریم هر چه زودتر حکم شهردار صادر شود

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری موج، علی اعطاء در حاشیه مراسم رونمایی از کتاب تهران نگاری در جمع خبرنگاران در خصوص رفتن افشانی اظهار کرد: منتظر نظر مراجع قانونی و تصمیم گیری هستیم.

وی افزود: امیدواریم هر چه زودتر حکم شهردار جدید آقای پیروز حناچی از سوی وزیر کشور صادر شود تا قبل از رفتن افشانی شهردار جدید بیاید.

سخنگوی شورای شهر در مورد صلاحیت شهردار جدید و اشاره خبرنگار به خواهر و برادر شهردار جدید و حواشی پیرامون آنها، بیان کرد: اگر موضوع را به این شکل نگاه کنید داستان بر می گردد به دوره هابیل و قابیل.

اعطاء در پاسخ به خبرنگار موج که موضوع رفت و آمد شهرداران در مدت کوتاه و برنامه ریزی شورا برای جلوگیری از عقب ماندن از برنامه های شهری را جویا شد، گفت: شورای شهر در صدد ثبات مدیریت در شهر تهران است.

وی همچنین در مورد رای خود به پیروز حناچی و اینکه قرار بود به آخوندی رای دهد، گفت: من رای خود را خط نزدم و در برگه یکبار و یک رای نوشتم.

به گزارش موج، علی اعطاء از اعضای حزب اتحاد ملی مقرر بود به عباس آخوندی به عنوان شهردار تهران رای دهند که با رای علی اعطاء انتخاب عباس آخوندی وزیر مستعفی راه و شهرسازی به عنوان شهردار منتفی و پیروز حناچی پیروز میدان رقابت شد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه