English

عضو شورای شهر به موج خبر داد:

حل مشکل زباله های تهران تا پایان دوره پنجم شورا/همه به آلایندگی زباله سوز تهران واقف هستیم

رئیس کمیته سلامت شورای شهر از رفع مشکل زباله در پایتخت تا پایان دوره شورای پنجم خبر داد و افزود: همه به مشکل آلاینده بودن زباله سوز تهران واقف هستیم.

حل مشکل زباله های تهران تا پایان دوره پنجم شورا/همه به آلایندگی زباله سوز تهران واقف هستیم

ناهید خداکرمی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، با بیان اینکه مسائل تهران مجموعه مواردی است که باید ظرف ۴۰ سال گذشته حل و فصل می شده، گفت: در یکسال گذشته شورای شهر درگیر رفع و رجوع انواع مشکلات و بدهی های شهرداری تهران بود.

وی خاطر نشان کرد: آهن برنامه های شورای شهر در حوزه زنان و کودکان در یکسال گذشته اغلب تحت تاثیر مواردی بوده که لازم بود در ۴۹ سال گذشته چاره اندیشی می شد.

رئیس کمیته سلامت شورای اسلامی شهر تهران با یادآوری فشار مضاعف موجود بر مدیریت شهری و شورای شهر گفت: انباشت مشکلات کلان شهر تهران موجب تاخیر در تحقق برنامه های زیر ساختی است.

خداکرمی افزود؛ تفکیک زباله ها و زباله سوزها در تهران مبحث مهمی است و فقط یک دستگاه زباله سوز داریم و آن هم آرادکوه نسب است و ممکن است همه زباله های با ارزش و بی ارزش را با هم بسوزاند.

وی تصریح کرد: همه ما به مخاطرات ناشی از آلایندگی زباله سوز با سوخت زباله هایی چون لاستیک و پلاستیک و دیگر آلاینده های قابل بازیافت واقف هستیم.

رسانه ها چشم و گوش شورای شهر

رئیس کمیته سلامت شورای شهر تهران همچنین عنوان کرد: اگر مدام بخواهیم در مورد آنچه همه به آن واقف هستند صحبت کنیم راهکار مطرح نشده و باید راه حل ارائه شود و رسانه ها چشم و گوش شورای شهر هستند و اگر نبودند از بسیاری از مسائل شهری مطلع نمی شدیم و ما ۲۱ عضو شورای شهر هستیم در کلانشهر تهران بزرگ و با این وسعت و انتظار داریم مردم از طریق رسانه ها راه حل ارائه دهند.

الگو گیری از موفقیت جهانی

وی ادامه داد: لازم است توجه کنیم رسانه های روز دنیا چگونه برای تفکیک زباله فرهنگ سازی می کنند و کمک کنند تا تفکیک زباله از مبدا در کشور و در کلانشهر تهران محقق شود.

تکیه بر توان جوانان در شرایط تحریم

خداکرمی تاکید کرد: با شرایطی که در جنگ با ترامپ داریم استفاده از تکنولوژی روز دنیا در حوزه زباله ها و تفکیک و بازیافت آنها که در صدد تحقق بود، برقرار نشد و با تکیه بر ابتکار جوانان خود مشکل زباله در تهران را حتی در سطح کوچک حل می کنیم.

مسابقه نذر محیط زیست

وی به برگزاری مسابقه نذر محیط زیست در ایام محرم توسط کمیته سلامت شورای شهر اشاره کرد و افزود: علاوه بر این فعالیت فرهنگی کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تا پایان دوره کاری شورای پنجم مشکل زباله و تفکیک از مبدا را به نتیجه خواهد رساند مگر آنکه شرایط کشور این اجازه را از نظر اجرا و عملیاتی از ما سلب کند.

آیا این خبر مفید بود؟
نویسنده:
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه