English

رزمایش ۱۰۰۰ گردان و ۷۰۰ هزار بسیجی در سراسر کشور/کار جهادی ۱۵۰ هزار بسیجی به طور همزمان

رئیس سازمان بسیج مستضعفین از کار جهادی ۱۵۰ هزار بسیجی در سراسر کشور به طور همزمان خبر داد و اظهار کرد: رزمایش سپاهیان محمد رسول الله ۲ صل الله در مرحله اول در دو بخش اعزام نیروهای جهادی و ۱۰۰۰ گردان آغاز شده و پس از ۲۹ شهریور ماه توقف ۴ روزه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی خواهیم داشت و در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس حضور سازماندهی شده ۷۰۰ هزار نیروی بسیجی را در مراکز استانها خواهیم داشت.

رزمایش ۱۰۰۰ گردان و ۷۰۰ هزار بسیجی در سراسر کشور/کار جهادی ۱۵۰ هزار بسیجی به طور همزمان

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری موج، سردار غلامحسین غیب پرور در نشست خبری اظهار کرد: ۳۸ سال از دوران دفاع مقدس گذشت و امسال هفته دفاع مقدس را در چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می کنیم که حقیقتا فراز و فرود زیادی داشته و دوست و دشمن اذعان دارند که یک روز بدون دشمن سپری نکرده ایم و این از ویژگی های انقلاب اسلامی است.

وی افزود: انقلاب اسلامی در برابر همه خطوط باطل یک نه محکم گفته و این استحکام به واسطه مردم و نعمت رهبری بوده است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به عملیات رزمایش بسیج بیان کرد: در ۳ هفته این کار بزرگ و فراگیر کشوری در پهنه جغرافیایی کشور با هدف امید بخشی به مردم و تعامل با همه دستگاه هایی که خواستار مشارکت بسیج هستند این کار بزرگ آغاز شده است.

سردار غیب پرور با یادآوری اعزام بزرگ بسیجیان محمد رسول الله صلی الله علیه و آله و سلم گفت: رزمایش ما تحت عنوان سپاهیان محمد رسول الله ص ۲ برگزار می شود و ۷ هزار و ۱۴ گروه در قالب ۱۵۰ هزار نفر نیروی جهادی در سراسر کشور از دیروز کارهای جهادی خود را در سراسر کشور آغاز کردند.

وی ضمن تشریح جزئیات فعالیت های جهادی در سراسر کشور خاطر نشان کرد: گروه های جهادی از برکات لنقلاب اسلامی است و اعزام سراسری این گروه ها تا ۲۹ شهریور ادامه خواهد داشت و رزمایش ۱۰۰۰ گردان بین بیت المقدس  به طور همزمان در قم، اردبیل و کهگیلویه و بویراحمد رزمایش داشتیم و امروز نوبت استان زنجان و خراسان شمالی است و این رزمایش در سراسر کشور برگزار می شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین همچنین در بخشی از سخنانش اظهار کرد: رزمایش در مرحله اول در دو بخش اعزام نیروهای جهادی و ۱۰۰۰ گردان آغاز شده و پس از ۲۹ شهریور ماه توقف ۴ روزه به مناسبت تاسوعا و عاشورای حسینی خواهیم داشت و در یکی از روزهای هفته دفاع مقدس حضور سازماندهی شده ۷۰۰ هزار نیروی بسیجی را در مراکز استانها خواهیم داشت.

سردار غیب پرور تصریح کرد: نظام جمهوری اسلامی مفتخر به بسیج ده ها میلیونی است و تجمع ۱۰۰ هزار نفری از بین بسیجیان سازمان یافته در تهران خواهیم داشت و ۶۰۰ نفر نیز در سایر استانها حضور خواهند داشت و شعار این رزمایش با محور وحدت و پیشرفت است و وحدت یک گرامیداشت است.

وی همچنین در مورد فعالیت بسیج برای برون رفت از مشکلات فعلی کشور گفت: بسیج دنیای ظرفیت است و در عمران، پزشکی و فناوری و هم اکنون ۹۰ هزار واحد صنعتی در سراسر کشور دارد و امسال در خصوص ۳۱ هزار و ۵۰۰ واحد صنعتی بسیج آسیب شناسی می کند و به دولت مدل برون رفت به دولت محترم ارائه خواهد داد و ظرفیت بسیج روی کار آماده و بسیج نسخه بی بدیلی برای برون رفت از مشکلات است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در پاسخ به پرسش خبرنگار موج، به ۲۲ بسیج تخصصی اشاره کرد و گفت: بالغ بر ۵۰ هزار نفر در بخش کشاورزی فعال است و جامعه بسیح پزشکی مرتب در حال خدمات رسانی هستند و بسیج افشار کارمندان، دانشجویان و ... که نتیجه عمل بسیج سازندگی را در زلزله کرمانشاه دیدید همچنین احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی برای محرومیت در تفاهم نامه با کمیته امداد پیش بردیم و سازمان بسیج در موارد ملی متعددی به کمک مردم آماده و دهها پروژه را بسیج افشار اجرا می کنند.

سردار غیب پرور همچنین در رابطه با ادعاهای تهدید منطقه توسط ایران گفت: کافی است دوست و دشمن را تفکیک کنیم و رژیم جعلی اسرائیل عملکرد روشنی دارد و این رژیم اشغالگر رژیم کودک کش است ادله داریم و اگر می گوییم اسرائیل غده سرطانی است استدلال داریم و اینکه می گویند ما تهدید هستیم پیرهن مبرهن است که پیام انقلاب ما ایستادگی بوده و ما می خواهیم در پناه دین خدا سربلند و مستقل باشیم و بارها ثابت کردیم که در رسیدن به اهداف خود ۲۳۰ هزار شهید در راه انقلاب تقدیم کردیم و گواه روشنی برای حقانیت انقلاب اسلامی است و دشمن هم می داند تهدید اصلی چه کسی است و در دنیای امروز جنگ روانی سلاح برنده است که دشمن غفلت نکرده است.   

وی در مورد فعالیت بسیج در رابطه با مقابله با محتکران گفت: طبق آخرین آمار هزار و ۱۰۱ میلیارد تومان حجم کالاهای مکشوفه احتکار شده است و به ترتیب شامل آهن الات، جواد خوراکی، لوازم خانگی، خودرو و دارو تا سیگار و مواد اولیه چرم است در بازه ۳ ماهه اتفاق افتاده است و در بخش مطالبه گری زمانی حلاوت این اقدام به کام مردم می نشیند که به دست مردم برسد و با تفاهم نامه با دولت کار را رصد کردیم تا هدایت این کالاها تا بازار مصرف انجام شود و گروه های جهادی را با همکاری کمیته امداد، وزارت جهاد و مجموعه خیرین و کمک از منابع خودمان به دستگیری از مردم و محرومیت به کار بستیم و در رفع محرومیت کمک می کنیم و با اقدامات انقلابی می توان کارهای موثر و سریع و ارزان انجام و اجرا کرد.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین به راه اندازی گشت های محله محور پرداخت و افزود: معتقدیم گشت های محله محور بسیج لیست های بازرسی را اعتلا می دهد و با دید خدمت رسانی گشت محله را انجام می دهیم و آنچه در بسیج انجام می شود به شرط آن است که اثرگذاری آن در جامعه مشهود باشد و گشت محلات از گشت کف خیابان اثرگذاری بیشتری دارد و گروه های داوطلب برای مقابله با شرایط سخت آماده هستند.

سردار غیب پرور در توضیح نامه به دولت گفت: تا کنون ۲ نامه نوشتم و منتظر هستیم ستاد اقتصاد مقاومتی ما را دعوت کند و طرح های ما را بشنود و امروز روزی است که بسیج می تواند وارد میدان شود و توانمندی های بسیج در حدی است که می تواند دولت محترم را کمک کند و تا کنون در مورد تعزیرات و شرکت های صنعتی منجر به انعقاد تفاهم نامه شده و علاقمند به کار میدانی هستیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه