English

عضو شورای شهر تهران:

اولویت شورای شهر در انتخاب شهردار، مصلحت مردم و شهر تهران است

محمد سالاری ادعای رسانه ها مبنی بر حمایت نجفی از کاندیداتوری حسینی را تکذیب کرد.

اولویت شورای شهر در انتخاب شهردار، مصلحت مردم و شهر تهران است

عضو شورای شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج با اشاره به عیادت  اعضای شورای شهر در شب گذشته از محمد علی نجفی در بیمارستان گفت:در این دیدار خصوصی  او هیچ گونه اشاره ای در زمینه حمایت از یکی از دو کاندیداهای نهایی شهرداری تهران نکرده است و تمام تاکیدش بر انتخاب اصلح و فرد شایسته برای مدیریت شهر تهران بود.  زیرا شخصیت و جایگاه نجفی فراتر از این حمایت های جانبدارانه  و رویکرد او احترام به آرای شورای شهر است.

محمد سالاری ادعای برخی کارشناسان در رابطه با احتمال دادن رای سفید نمایندگان شورای شهر را حاشیه سازی دانست و افزود: تمام اعضای شورای شهر مصمم هستند از میان این دو کاندیدا فرد شایسته را انتخاب کنند و مشارکتی جدی در این زمینه داشته باشند.

وی با توجه به تاخیر در انتخاب مدیریت شهر تهران و لزوم رسیدگی هرچه سریعتر به مشکلات پایتخت تاکید کرد: ما در انتخاب شهردار تهران اولویت مان مصلحت مردم و شهر تهران است و شهردار منتخب نیز پس از انتخاب باید تمام تلاش خود را در وهله اول صرف تعامل جدی با سازمان ها و نهاد های تصمیم گیری مانند دولت کند. شهرداری باید با مشارکت دادن مردم در تصمیم گیری ها و زدودن فساد و شفاف سازی اقتصادی اعتماد دوباره ای میان خود و مردم ایجاد کند زیرا بدون داشتن این اعتماد، مشارکت مردم به دلیل تخلفاتی که طی سال های گذشته در شهرداری اتفاق افتاده است رخ نمی دهد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه