English

استاندار گیلان:

از همه ظرفیت‌ها برای افزایش حجم مبادلات تجاری با روسیه استفاده می کنیم

استاندار گیلان به آمادگی گیلان برای ایفای نقش در تقویت روابط 2 جانبه اشاره کرد و گفت: در راستای توسعه‌ی روابط و افزایش حجم مبادلات تجاری با روسیه از همه‌ی ظرفیت‌ها استفاده می کنیم.

از همه ظرفیت‌ها برای افزایش حجم مبادلات تجاری با روسیه استفاده می کنیم

به گزارش خبرگزاری موج از گیلان، مصطفی سالاری امروز در دیدار با نماینده ویژه رئیس جمهور روسیه در امور همکاری با دولت‌های منطقه خزر نقش استان گیلان در توسعه‌ی روابط بین 2 کشور را بسیار موثر ارزیابی کرد و افزود: دکتر روحانی رئیس جمهور درخصوص تقویت روابط 2 کشور ایران و روسیه تأکید ویژه دارند.

پیگیری های مستمر سفیر روسیه در ایران در مسیر توسعه‌ی روابط

نماینده عالی دولت در گیلان به پیگیری های مستمر سفیر روسیه در ایران در مسیر توسعه‌ی روابط نیز اشاره و اظهار داشت: نقش ارتباط بیشتر بخش خصوصی 2 کشور برای گسترش روابط بین استان‌ها بسیار حائز اهمیت است که بخش های دولتی باید زمینه‌ی آن‌را فراهم کنند.

تسریع هرگونه اقدام برای توسعه‌ی روابط تجاری

وی بر تسریع هرگونه اقدام برای توسعه‌ی روابط تجاری تأکید و تصریح کرد: راه اندازی پرواز رشت-باکو-آستراخان می تواند در افزایش ارتباط تجار 2 کشور و نیز سفرهای تفریحی تأثیرگذار باشد و آمادگی داریم که برای تسهیل این بخش و تداوم آن نصف ظرفیت این پرواز را به صورت چارتر درنظر بگیریم.

دیدار استاندار گیلان با نماینده رئیس جمهور روسیه

لزوم هماهنگی تجار 2 طرف برای تعیین قیمت کالاها در سرای تجاری

استاندار گیلان بر لزوم هماهنگی تجار 2 طرف برای تعیین قیمت کالاها در سرای تجاری ایرانیان مستقر در آستراخان تأکید و خاطرنشان کرد: این اقدام می تواند انگیزه‌ی تجار روسی و ایرانی برای حضور در بازارهای 2 طرف را فراهم کند.

پیوند منطقه آزاد انزلی با منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان

وی به پیوند منطقه آزاد انزلی با منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان نیز اشاره کرد و گفت: ایجاد یک شعبه از بانک روسی در منطقه آزاد انزلی روند تبادلات بانکی بین 2 کشور را تسهیل می کند.

الکترونیکی کردن روابط تجار 2 کشور از طریق اتاق های بازرگانی

سالاری الکترونیکی کردن روابط تجار 2 کشور از طریق اتاق های بازرگانی را یکی دیگر از اقدام‌های موثر در تسریع روند ارتباط تجاری و اقتصادی دانست و افزود: تعیین تعرفه ترجیحی نیز می تواند تحول تجاری برای 2 کشور را درپی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه