English

شهردار تهران در صحن علنی شورا مطرح کرد:

پیش گویان از استعفای من خوشحال نباشند/ در این شرایط بیماری ماندن در شهرداری خیانت به مردم است+ متن استعفا

شهردار تهران گفت: کسانی که استعفای بنده را پیش بینی کرده بودند خوشحال نباشند، چون دلیل رفتنم عارضه جدیدی است که یک ماه و نیم قبل ایجاد شده است.

پیش گویان از استعفای من خوشحال نباشند/ در این شرایط بیماری ماندن در شهرداری خیانت به مردم است+ متن استعفا
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محمد علی نجفی در نخستین جلسه شورای شهر تهران درباره دلایل استعفایش با بیان این مطلب افزود: تهمت های زیادی به شهرداری زدند اما مقاومت کردیم و کارنامه هفت ماهه قابل قبولی دارم.
 
وی ادامه داد: زیر ساخت ها و سکوهایی برای شهرداری ایجاد شد و شرایط شهر زیست پذیر فراهم گشت.
 
شهردار تهران با اشاره به جهت گیری های صدا و سیما در حوزه مدیریت شهری بیان کرد: متاسفانه صدا و سیما ۵۲ هزار میلیارد بدهی شهرداری را فراموش کردند و سفره هفت سین ۱۴ میلیونی که هنوز پرداخت نشده به تیتر اخبار بدل شد.
 
وی با بیان اینکه مسلما بنده و همکارانم سختی راه را پیش بینی کردیم و راهی که همراه با اعضا شوراست اراده ما بر تداوم آن قرار دارد و شانه خالی نخواهیم کرد، یادآور شد: یک ماه قبل بر اساس نظر پزشکان مبتلا به بیماری شدم و مرحله درمان و بعد از درمان سخت است و مسئله استعفا مطرح شد و خواهش کردم عذرم را بپذیرند.
 
وی با اشاره به پیش بینی هایی که برخی از افراد در ابتدای حضورش در شهرداری تهران مبنی بر رفتنش از این مجموعه داشته اند، تاکید کرد: کسانی که رفتن من را پیش بینی کردند خوشحال نباشند ولی واقعیت این است که در گذشته بیمار نبودم. بیماری جدیدی بر من عارض شده و درمان من برای این بیماری بخش عمده ای از انرژی ام را خواهد گرفت.
 
نجفی با بیان اینکه بار گران را بر دوش برادر و خواهر دیگری قرار می دهم و در کنار فرد بعدی خواهم بود، گفت: اگر با بیماری ادامه بدهم خیانت در حق شهروندان است.
.
استعفای نجفی
وی افزود: تقاضای من را با مسائل سیاسی پیوند ندهند و اصلی ترین دلیل بحث بیماری بنده است
 
شهردار تهران با اشاره به مطرح شدن پیشنهاد گرفتن مرخصی برای درمان ادامه داد: پیشنهاداتی که دوستان در رسانه ها مطرح کردند مناسب نیست و نمی توانم مرخصی بگیرم زیرا به شهرداری خسارت وارد می شود.
 
شهردار تهران با تاکید براینکه مدیران برجسته ای هستند که می توانند این مسئولیت را بپذیرند.، بیان کرد: از میان معاونان شهرداری افرادی هستند که بهتر از من می توانند شهر را اداره کنند.
 
وی خطاب به شورای شهر یادآور شد: از شورا می خواهم هزینه ای برای شهر ایجاد نکنند چرا که شورا توانایی انتخاب فرد مناسبی را خواهد داشت.

شهردار تهران تاکید کرد: در صورت ادامه، کارنامه ضعیفی خواهم داشت. عوارض بعد از معالجه به بنده ضربه می زند.
 
وی با بیان اینکه احترام برای شورا قائلم در حدی که توصیه هر یک را می پذیرم و خواهش میکنم مرا در معذوریت اخلاقی قرار ندهند، افزود: امیدوارم حرف همه ما ۲۲ نفر یکی باشد و فرد جدیدی را انتخاب کنند.
 
نجفی با اشاره به سابقه فعالیت خود در کشور یاد آور شد: اولین حکم من از مرحوم چمران بود و در سنین جوانی مشاور ایشان بودم و از سال ۵۸ تا به امروز آنچه در توانم بوده انجام بدهم و این حق را برای من قائل شوند.
 
شهردار تهران با اشاره به طی کردن روند درمانش تاکید کرد: از اول اردیبهشت ماه قرار است که بستری شوم.
آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه