English

شهردار تهران در آیین افتتاح ۲۰ پروژه شهری در منطقه

۶۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی های شهرداری پرداخت شد/ پروژه های شهری معطل افتتاحیه های رسمی نماند

شهردار تهران گفت: با تلاش های انجام شده توانستیم۶۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی شهرداری تهران به پیمانکاران و بانک ها را پرداخت کنیم.

۶۰۰۰ میلیارد تومان از بدهی های شهرداری پرداخت شد/ پروژه های شهری معطل افتتاحیه های رسمی نماند
به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج؛ محمد علی نجفی صبح امروز در مراسم افتتاح 20 پروژه فرشهای در منطقه ۸ تهران با بیان این مطلب افزود : بهره برداری از پروژه‌های محلی ولو هر چند کوتاه نقش زیادی در توجه به مردم و جلب رضایت آنها دارد.
 
وی ادامه داد: از این پس باید به مدیریت شهری برای تصمیم گیری در احداث پروژه‌ها کمک شود چرا که باید به نیازها و خواسته‌های مردم محله پاسخ داده شود.
 
شهردار پایتخت با اشاره به تاثیرات منطقه ۸ در انقلاب اسلامی بیان کرد: یکی از ویژگی‌های مهم منطقه 8 همزیستی بسیار خوب و مسالمت آمیز اقلیت‌های دینی با یکدیگر است، به گونه‌ای که بیشترین تعداد ارامنه در این منطقه زندگی می‌کنند.
 
وی محله محوری را یکی از عوامل تاثیرگذار در اجازه پروژه های شهری و برنامه ریزی ها دانست و یاد آورشد: این در حالی است که محله محوری نیز مورد تاکید شورای شهر قرار دارد و موضوع بسیار مهمی است.
 
نجفی با بیان اینکه شهرداری صرفا یک نهاد خدماتی است، تاکید کرد: همیشه مطرح کرده‌ام که شهرداری یک نهاد خدماتی است، برخی در ابتدا عنوان می‌کردند که شهرداری یک نهاد اجتماعی و بعد از آن یک نهاد خدماتی است. اما از نظر من شهرداری یک نهاد خدماتی است و افتخارمان این است که به مردم خدمت می‌کنیم.

وی با بیان اینکه در سال 96 با همه بیم‌ها و کمبودهایی که داشتیم توانستیم کارنامه قابل قبولی را عرضه کنیم، گفت: خوشبختانه در پایان اسفند ماه، 95 درصد درآمدهای پیش بینی شده در بودجه محقق شد و به همین دلیل توانستیم بخشی از بدهی‌های خود به بانک‌ها، پیمانکاران و . سازمان های دیگر را بدهیم که در مجموع 6000 میلیارد تومان از مجموع بدهی‌های خود را پرداخت کردیم.

شهردار تهران با اشاره به لایحه بودجه کشور افزود: در این مدت شش ماده خاص مربوط به شهرداری‌ها از جمله شهرداری تهران در تبصره‌های بودجه کشور گنجانده شد که امیدواریم بخشی از مشکلات حل شود.

وی با بیان اینکه امیدواریم در سال 97 نیز همچون 96 کارنامه قابل قبولی داشته باشیم، ادامه داد: تلاش‌مان این است که مردم شهرداری را از آن خود ببینند و کارکنان شهرداری را به عنوان خدمتگذار قبول کنند.
 

به گفته وی، هیچ مسئله شهری بدون کمک شهروندان حل نمی‌شود و لازم است در این برهه زمانی به توسعه اخلاق شهروندی در راستای ریسک پذیر کردن و انسان مدار کردن شهر توجه ویژه‌ای شود.

وی با اشاره به سخنان دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات درمورد عدم پذیرش استعفای نجفی بیان کرد: از خداوند می‌خواهم که همه بیماران را به طور عاجل شفا دهد و در این 40 سال گذشته به انقلاب خدمت کردیم و از این به بعد هم اینگونه خواهد بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه