English

رئیس شورای شهر تهران:

همه باید به طرح ترافیک جدید احترام بگذارند

رئیس شورای شهر تهران تاکید کرد: بعد از تصویب نرخ طرح ترافیک جدید شهر تهران تمام شهروندان و مشاغل باید به این تصمیم مدیریت شهری احترام بگذارند.

همه باید به طرح ترافیک جدید احترام بگذارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، در جریان چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران کلیات نرخ عوارض تردد وسایل نقلیه در محدوده مرکزی شهر تهران با 14 رای موافق به تصویب رسید.

رئیس شورای شهر تهران در جریان بررسی این دستور جلسه گفت: در همه کشورهای جهان و خصوصا کلانشهرها، سیستم حمل و نقل عمومی را کارا کرده و سپس محدودیت هایی برای حمل و نقل خصوصی ارائه می کنند.

محسن هاشمی با اشاره به تعداد کافی ایستگاه های مترو و بی آر تی در محدوده مرکزی شهر تهران، افزود: در محدوده طرح 40 ایستگاه مترو و 63 ایستگاه BRT  داریم؛ در شرایطی که محدوده این طرح 31 کیلومتر مربع است؛ در واقع هر 500 متر مربع یک ایستگاه حمل و نقل عمومی داریم.

وی ادامه داد: در همه دنیا پارک سوارهایی در خارج از زون مرکزی در نظر می گیرند تا مردم با خودروهای خود مراجعه کرده و از طریق حمل و نقل عمومی به مرکز شهر مراجعه کنند.

رئیس شورای شهر تهران از همه مشاغل خواست به طرح ترافیک جدید احترام گذاشته و از ایستگاه های مترو و وسیله حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

به گفته وی؛ حتی همه ما اعضای شورای شهر می توانیم به صورت سمبلیک بعد از این طرح با وسیله حمل و نقل عمویم به شورای شهر بیاییم و از خودروهای خود استفاده نکنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه