English

رئیس شورای شهر تهران:

اقدامات شهرداری تهران در بارندگی های اخیر قابل تقدیر است

رئیس شورای شهر تهران از اقدامات شهرداری تهران در بارندگی شب گذشته در پایتخت تشکر کرد.

اقدامات شهرداری تهران در بارندگی های اخیر قابل تقدیر است

به گزارش خبرنگار خبرگزار موج، محسن هاشمی در چهل و یکمین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود: مدیریت شهری از شب گذشته و همزمان با بارش برف و باران اقدامات تاثیرگذاری را داشت ضمن اینکه مترو تهران تا ساعت 3 بامداد به شهروندان خدمات ارائه کرد.

وی در ابتدا با اشاره به شروع به کار شورای شهر در ساعت مقرر ادامه داد: در شرایطی که دولت اعلام کرده که ادارات و مراکز دولتی امروز با 2 ساعت تاخیر کار خود را آغاز کنند اما شورای شهر امروز بدون در نظر گرفتن این تاخیر، فعالیت خود را آغاز کرده است.  شروع شورا در ساعت مقرر نشان دهنده بیش فعال بودن شورای پنجم شهر تهران است و می تواند اقدامی نمادین باشد.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه بارش برف در تهران و سایر شهرهای کشور ادامه دارد، یادآور شد: در جنوب تهران برف بیشتری نسبت به شمال تهران باریده است. مسوولان مدیریت شهری از ابتدای کار از شب گذشته پای کار حاضر شده و برای سرویس دهی به شهروندان آماده بودند.

وی با اشاره به اقدامات شهرداری تهران جهت تردد آسان شهروندان از شب گذشته تا کنون همزمان با بارش برف تاکید کرد: مترو پایتخت در شب گذشته تا ساعت 3 بامداد به خدمت رسانی ادامه داد ضمن اینکه برخی از شهروندان نیز در مترو اسکان یافته بودند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

  • نام و نام خانوادگی

    من نمیدونم هاشمی از کدوم کار شهرداری تشکر کرده ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ با اقای هاشمی بگید اگر زحمتی نیست سری به خیابانهای مرکزی شهر بزنند بعدا تشکر کنند البته الان دیگه خیابانها به وسیله تردد ماشینهای مردم باز شده !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه