English

رئیس شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران:

ماندن یا رفتن صالحی امیری به تصمیم شهردار بستگی دارد/ استفساریه مجلس را ندیدم

رئیس شورای شهر تهران گفت: ماندن یا رفتن صالحی امیری در معاون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران به تصمیم شهردار بستگی دارد.

ماندن یا رفتن صالحی امیری به تصمیم شهردار بستگی دارد/ استفساریه مجلس را ندیدم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج، محسن هاشمی در حاشیه سی و هشتمین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران ضمن نشان دادن واکنش به انتخاب رضا صالحی امیری به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک و شائبه دو شغله بودن ومعاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران  افزود:  از زمانی که صالحی امیری وارد شهرداری شد مسئله حضورش در انتخابات ریاست کمیته ملی المپیک مطرح بود. حتی شهردار هم در یک برنامه تلویزیونی گفت که صالحی امیری یا باید شهرداری را انتخاب کند یا کمیته ملی المپیک را. هر چند که صالحی امیری عنوان کرده استفساریه از مجلس گرفته اما من آن را ندیده‌ام.

رئیس شورای شهر تهران درباره اینکه آیا صالحی امیری فرصت زمانی برای اداره معاونت اجتماعی و کمیته ملی المپیک را دارد،  ادامه داد: این بستگی به نجفی دارد که بخواهد مدیرش دو شغله باشد یا نه؟ در حال حاضر قصد ورود جدی به این موضوع را نداریم اما اگر مسئله حضورش جدی‌تر شود شورا این مسئله را بررسی می‌کند.

وی در عین حال تاکید کرد: هنوز استفساریه مجلس را در خصوص دو شغله بودن یا نبودن معاون اجتماعی و فرهنگی شهردار تهران ندیده ام.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه