English

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران تاکید کرد

وضعیت تاب آوری تهران در مقابل زلزله خوب نیست/ تهرانی ها در مقابل رویاروی با مشکلات زلزله تنها هستند

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران تاکید کرد: وضعیت تاب اوری شهر تهران در مقابل زلزله خوب نیست.

وضعیت تاب آوری تهران در مقابل زلزله خوب نیست/ تهرانی ها در مقابل رویاروی با مشکلات زلزله تنها هستند

به گزارش خبرگزاری موج، احمد مسجد جامعی در تذکر پیش از دستور خود در سی و دومین جلسه شورای شهر تهران با بیان این مطلب افزود:  چهار شنبه شب بعد از وقوع زلزله  در تهران بسیاری از شهروندان تهرانی شب را در خیابان ها و خودروهای خود به روز رساندند.

وی ادامه داد: متاسفانه زلزله اخیر تهران نشان داد که پایتخت نشینان در رویارویی با مشکلات ناشی از بلایای طبیعی تنها هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی و فرهنگی شورای شهر تهران  با تاکید بر اینکه ما نماینده مردم هستیم و باید حرف دل آنها را بزنیم، بیان کرد: تهران وضعیت بدی دارد و حالش خوب نیست؛چراکه زمین آن می‌لرزد و هوای آن هم آلوده است و قیمت‌ها نیز روز به روز در حال افزایش است.

وی با بیان اینکه مردم تهران در شب زلزله خود را تنها و بی‌کس دیدند که  این اتفاقات سبب اضطراب روحی و روانی مردم شده است، یادآور شد: تکلیف مردم در آن زمان ‌مشخص نبود این در حالی است که رسانه‌های رسمی نیز تکلیف نامشخصی داشتند و می‌دیدیم که به جای آگاهی سازی به تولید وحشت رو آورده بودند.

به گفته احمد مسجد جامعی؛  متاسفانه در اسناد مربوط به زمین لرزه به مساله رسانه و نحوه کارکرد آن پرداخت نشده است.

وی در بخشی از صحبت های خود با اشاره به عدم ناهماهنگی برخی از سازمان ها وارگان های متولی در مدیریت بحران زلزله در تهران تاکید کرد: متاسفانه بعد از وقوع زلزله شاهد بودیم که برخی بی‌سیم به دست به ایجاد راه‌بندان کمک می‌کردند،اصلا جای سوال است که این افراد برای کجا بودند و آیا نباید لباس و کارت مشخصی داشته باشند؟

احمد مسجد جامعی با بیان اینکه مردم نباید فکر کنند که ما مسوولان شهری در خانه‌های امنی هستیم، گفت: موضوع و مشکل اول تهران این روزها زمین لرزه است و پیشنهاد می‌شود به جای دستورجلسات معمول به بررسی اسناد زمین لرزه زلزله تهران بپردازیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه