English

مسجد جامعی:

نفوذ فاضلاب بیمارستانی به منابع زیرزمینی خطرناک است

مسجد جامعی از نفوذ فاضلاب بیمارستانی به منابع زیرزمینی و حتی فاضلاب شهری گلایه کرد و آن را بسیار خطرناک دانست.

نفوذ فاضلاب بیمارستانی به منابع زیرزمینی خطرناک است

به گزارش خبرگزاری موج، احمد مسجد جامعی در جلسه امروز شورای شهر تهران پس از استماع گزارش مدیر عامل آبفا با بیان اینکه امروز جای خالی اطمینان بخشی نسبت به آب شرب تهران احساس می‌شود، گفت: در گذشته مردم در خصوص میزان نیترات در آب احساس نگرانی می‌کردند. البته ما در آن زمان نمی‌گفتیم که منبع این گزارش‌هایمان کجاست؟ اما حالا می‌گوییم که سازمان استاندارد اعلام کرده بود که میزان نیترات در آب هشت منطقه تهران بالا است که بیان این مسئله در شورا حساسیت عمومی ایجاد کرد و البته بعد از الحاق آب سد ماملو به شبکه آب تهران این موضوع مرتفع شد.

وی با بیان اینکه باید اطمینان بخشی نسبت به آب شهر از طریق نهاد مستقلی ادامه یابد، گفت: یکی از مهمترین دلایل فرونشست‌های زمین نفوذناپذیری آب و بارندگی در شهر است که خیابان‌ها، کوچه‌ها، پشت بام‌ها و حتی کانال‌های آب روددره‌ها نیز نفوذناپذیر هستند و باید در تصمیم گیری مدیریت شهری نگاه اصلاحی در این موارد دیده شود تا بارندگی از طریق چاه‌های جذبی به منابع زیرزمینی انتقال یابد.

مسجد جامعی همچنین از نفوذ فاضلاب بیمارستانی به منابع زیرزمینی و حتی فاضلاب شهری گلایه کرد و آن را بسیار خطرناک دانست و گفت: لازم است مدیرعامل آبفا گزارشی در این خصوص ارائه کند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه