English

معاون وزیر آموزش و پرورش:

بهترین چیز که می‌تواند دانش آموزان را از آسیب ها حفاظت کند، نماز است

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ای کاش توصیه های قرآنی را جدی بگیریم و به دنبال راهکار دوم و سوم برای رفع آسیب ها نگردیم گفت: بهترین چیز که می‌تواند دانش آموزان را از آسیب ها حفاظت کند، نماز است.

بهترین چیز که می‌تواند دانش آموزان را از آسیب ها حفاظت کند، نماز است

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی فیض در مراسم تجلیل از خادمین نماز که در سالن اجتماعات وزارت آموزش و پرورش برگزار شد با بیان اینکه خداوند را شاکریم که توانسته ایم بخشی از مسوولیت شغلی مان را به نماز اختصاص داده و از برپاکنندگان نماز باشیم گفت: خاطرمان باشد تنها با یاد خدا دلها ارام می‌گیرد و از فحشا باز می دارد.

وی افزود: اگر بودجه‌ای که صرف پیشگیری از آسیب های اجتماعی می‌کنیم صرف نماز می‌کردیم، می توانست از منکر باز بدارد. حاضریم میلیون ها تومان خرج کنیم تا کسی بیاید درباره تهدیدها و آسیب های اجتماعی برای دانش آموزان سخنرانی کند اما تا بحث نماز می‌شود می‌گوییم بودجه و امکانات نداریم.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه ای کاش توصیه های قرآنی را جدی بگیریم و به دنبال راهکار دوم و سوم برای رفع آسیب ها نگردیم اظهار کرد: بهترین چیز که می‌تواند دانش آموزان را از آسیب ها حفاظت کند، نماز است.
 
فیض افزود: باید نماز را ساری و جاری کنیم، رفتار ما الگوی دانش آموزان است و هرچقدر نماز در حوزه ستادی پررنگتر باشد می‌تواند در کل کشور اثرگذار باشد.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 18هزار امام جماعت روحانی در مدارس حضور داشتند گفت: 70 هزار وعده نماز جماعت در هرروز در سطح مدارس برگزار می‌شود که 18هزار مورد با امام جماعت روحانی برپا می‌شود.

معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش افزود: 10دوره کشوری و 8 دوره استانی طرح مبین برای ترویج نماز و کارکردهای مدیر مدارس در این حوزه  برگزار شده و 23هزار مدیر در آن شرکت کردند.

وی با اشاره به برگزاری دوره توانمندسازی ویژه معلمان سوم دبستان برای آموزش و اقامه نماز گفت: همچنین سال گذشته جشن شکوفایی و جشن تشرف برای 800هزار دانش آموز دختر و پسر برگزار شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی