English

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت

افزایش تعداد معلولان و زنان سرپرست خانوار گستان

مدیرکل بهزیستی گلستان گفت: با توجه به افزایش وقوع تصادفات در استان و افزایش کشته شدگان و معلولان در این حوادث، تعداد معلولان و زنان سرپرست خانوار در گستان افزایش یافته است.

افزایش تعداد معلولان و زنان سرپرست خانوار گستان

به گزارش خبرگزاری موج، ابراهیم غفاری عصر امروز در حاشیه مراسم تودیع و معارفه مدیر بهزیستی گنبدکاووس اظهار داشت: با توجه به ارزیابی های انجام شده مشخص شد که مراکز کمپ ماده 15 موفقیت‌آمیزتر نسبت به مراکز کمپ ماده 16 بوده, بنابراین مراکز کمپ از 100 مرکز به 2 مرکز 50 نفری کاهش خواهد یافت.

وی افزود: ارائه خدمات به معتادان متجاهر برعهده بهزیستی است و ما برای بهبودی این معتادان, آنان را با هزینه دولت به مدت 3 ماه در مراکز ترک اعتیاد نگهداری می‌کنیم و همه هزینه‌های درمان, دارو, غذا رایگان و به عهده بهزیستی است.

مدیرکل بهزیستی گلستان افزود: در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی, نگهداری معلولان, بیماران روانی, بیماران ضایع نخاعی, سالمندان و بیماران جسمی, حرکتی, نابینایان و ناشنوایان به عهده بهزیستی است و هدف ما بیشتر ارتقاء کیفیت خدمات به این بیماران است.

کیفیت مراقبت از معلولان 

غفاری تصریح کرد: متاسفانه در تصادفات منجر به فوت, همسران این افراد جزء زنان سرپرست خانوار شده و وارد حوزه بهزیستی می‌شوند, از طرف دیگر اگر فرد تصادف شونده معلول شود باز هم باید از خدمات بهزیستی استفاده کند و این گستردگی کار بهزیستی را نشان می‌دهد.

مدیرکل بهزیستی استان تاکید کرد: تلاش و همت ما ارتقاء کیفیت مراقبت از معلولان است و خوشبختانه در این مسیر تا حدود زیادی موفق بودیم.

غفاری یادآور شد: در حال حاضر آمار تصادفات در استان گلستان افزایش یافته و همین امر سبب شده تا تعداد زنان سرپرست خانوار و معلولان افزایش یابد که با توجه به افزایش معلولان ارائه کیفیت خدمات نه تنها کاهش نیافته بلکه مطلوب‌تر نیز شده است.

مدیرکل بهزیستی استان اظهار کرد: در مورد زنان سرپرست خانوار نیز خدماتی مانند شهریه تحصیلی برای فرزندان آنان, اشتغال و دیگر خدمات ارائه می شود.

غفاری تصریح کرد: شهرستان گنبدکاووس, یکی از شهرستان‌های خوب در حوزه مشارکت‌های مردمی در سطح استان است و ما توانستیم با مشارکت مردم و خیران در سطح استان خدمات خوبی به مددجویان این حوزه ارائه دهیم.

مدیرکل بهزیستی گلستان تاکید کرد: تغییر مدیران همیشه به منزله کم کاری و عدم عملکرد مناسب مدیر نیست بلکه معتقدیم همان‌گونه که طبیعت با تغییر با طراوت می‌شود, تغییر مدیران سبب ترزیق روح و نگاه جدید به آن مجموعه خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه