English

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری:

افزایش ۱۸.۵ درصدی «حقوق» بازنشستگانی که زیر دومیلیون دریافتی داشتند

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در هشت سال دولت قبل افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم نبوده است گفت: در آن هشت سال عقلانیت را در همه حوزه‌ها از دست دادیم و بازگرداندن آن بسیار سخت بود. خرسندیم که در دولت روحانی عقلانیت حاکم شده است.

افزایش 18.5 درصدی «حقوق» بازنشستگانی که زیر دومیلیون دریافتی داشتند

به گزارش خبرگزاری موج، محمود اسلامیان در اولین کنگره مجمع عالی کانون‌های بازنشستگی کشوری که در هتل المپیک تهران برگزار شد، با اشاره به تشکیل اولین مجمع عالی کانونهای بازنشستگی گفت: با همت روسای کانون‌ها این اتفاق مبارک رخ داده و امید است مشکل قانونی ثبت تشکل‌ها در وزارت کشور با رایزنی وزیر رفاه حل شود.

وی افزود: دو گونه مسئله در صندوق داریم. نخست مسئله معیشت و زندگی بازنشستگان است. در هشت سال دولت قبل افزایش حقوق بازنشستگان متناسب با تورم نبوده است. در آن هشت سال عقلانیت را در همه حوزه ها از دست دادیم و بازگرداندن آن بسیار سخت بود. خرسندیم که در دولت دکتر روحانی عقلانیت حاکم شده است.

مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری با بیان اینکه در جشنواره ورزشی به مدیران صندوق تاکید کردم که امور باید به خود بازنشستگان سپرده شود عنوان کرد: در میان بازنشستگان بهترین افراد در حوزه ورزشی را داریم که می‌توانند امور را به دست بگیرند. خوشبختانه امسال 90 درصد مدیریت جشنواره بازنشستگان کشوری توسط خود بازنشستگان انجام شد.

وی با بیان اینکه جریان کاهش قدرت خرید بازنشستگان در سالهای گذشته دولت قبل تا حد زیادی کنترل شد، البته اصلاح این روند زمانبر است گفت: در سال گذشته 600 میلیارد تومان برای اصلاح رده‌های پایین تر حقوق تخصیص یافت و در سال 96، 2200میلیارد تومان بر بودجه پرداختی افزوده شد و میانگین افزایش حقوق بازنشستگان با حقوق زیر دومیلیون و صدهزار تومان، 18.5 درصد افزایش یافت.

اسلامیان افزود: ربیعی در هر مشکل و مسئله ای که درباره بازنشستگان داشتیم، به صورت دلی همراهی کرد و امیدواریم این مسیر ادامه یابد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه