English

مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش خبر داد

رشد ۱۸ درصدی مشارکت دانش‌آموزان در پرسش مهر/ ارسال ۴ میلیون اثر

مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش به مشارکت بیش‌ از یک میلیون دانش‌آموز در فراخوان پرسش مهر و رشد 18 درصدی مشارکت در این فراخوان اشاره کرد و افزود: نزدیک به چهار میلیون اثر در فراخوان پرسش مهر امسال شرکت کرده‌اند که در طول 16 سال گذشته کم‌نظیر بوده است.

رشد 18 درصدی مشارکت دانش‌آموزان در پرسش مهر/ ارسال 4 میلیون اثر

به گزارش خبرگزاری موج، مهدی علی اکبرزاده در آیین اختتامیه هفدهمین فراخوان پرسش مهر لرستان که در خرم‌آباد برگزار شد، گفت: سواد رسانه‌ای و سواد ارتباط سمعی بصری در تمام کشورهای دنیا بیش‌از سواد آموزشی ارتباطات را تسهیل می‌کند.

وی به مشارکت بیش‌از یک میلیون دانش‌آموز در فراخوان پرسش مهر اشاره کرد و افزود: جوانان و نوجوانان به‌دلیل همگامی با تکنولوژی‌های روز بیش از بزرگسالان سواد رسانه دارند و در فضاهای مجازی حضور دارند.

علی اکبرزاده تاکید کرد: جوانان در عرصه سواد رسانه‌ای بیش از دیگران توانایی تجزیه و تحلیل برنامه‌های رسانه‌ای را دارند و می‌دانند که در پس تمام برنامه‌ها و فیلم‌ها چه هدفی نهفته است و فیلم و گزارش رسانه‌ای می‌خواهد چه پیامی را به مردم انتقال دهد.

وی تاکید کرد: زمان فریب‌کاری و دروغ‌پردازی به پایان رسیده است و همه چیز برای افکار عمومی مانند شیشه‌ای شفاف کاملاً هویداست.

علی اکبرزاده به آگاهی نسل جوان اشاره کرد و گفت: دانش‌آموز امروز می‌داند که در فضای رسانه‌ای امروز نیاز به تعامل هست و تقابل جواب نمی‌دهد.

علی‌اکبرزاده پرسش مهر ریاست جمهور را توجه به افکار و اندیشه‌های نسل جوان عنوان و اظهار کرد: باید لبخند را بر چهره‌ها نشاند و با لبخند با مردم سخن گفت.

وی گفت: ما برای تعامل با دنیا به چهره‌ای خندان و با نشاط نیازمند هستیم و باید بدانیم که در سایه لبخند و محبت خشونت رخت برمی‌بندد و تعامل و دوستی فرش می‌گستراند.
مدیرکل فرهنگی، هنری وزارت آموزش و پرورش به رشد 18 درصدی مشارکت در فراخوان پرسش مهر اشاره کرد و افزود: نزدیک به چهار میلیون اثر در فراخوان پرسش مهر امسال شرکت کرده‌اند که در طول 16 سال گذشته کم‌نظیر بوده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه