English

کارهایی که هنگام رانندگی باعث مرگ می شوند

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا گفت: برخی از سهل انگاری ها در رانندگی منجر به مرگ سرنشینان و عابران پیاده می شود.

کارهایی که هنگام رانندگی باعث مرگ می شوند

به گزارش خبرگزاری موج، سرهنگ عین اله جهانی، معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک  اظهار داشت: خواب یکی از علل اصلی حوادث رانندگی محسوب می شود از این رو باید رانندگان در هنگام خستگی و خواب آلودگی از رانندگی پرهیز کنند.

وی در ادامه افزود: خواب در حین رانندگی فاجعه ای دو سویه برای سرنشینان و عابران پیاده دارد تا حدی که اگر راننده، خود را به کشتن ندهد،به طور قطع سرنشینان یا عابران پیاده را به کام مرگ می کشاند.

سرهنگ جهانی تصریح کرد: یکی دیگر از عوامل اصلی که منجر به مرگ افراد در تصادفات می شود مربوط به کسانی است که با سرعت بالا و غیرمجاز رانندگی می کنند که اگر خودرو از استاندارد های اسکلت و تجهیزات حفاظتی برخوردار نباشد می تواند به میزان تصاعدی شدت تصادف را افزایش بدهد.

معاون اجتماعی و فرهنگ و ترافیک پلیس راهور ناجا تاکید کرد:تصادفات رخ به رخ برشدت تصادف می افزاید و منجر به کشته یا مجروحیت جدی سرنشینان یا راننده می شود.

سرهنگ جهانی تاکید کرد: سهل انگاری در رانندگی،سبقت غیر مجاز و تجاوز به چپ در جاده های دوطرفه از جمله علل اصلی حوادث رانندگی محسوب می شود.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه