English

رئیس پلیس راه استان سمنان:

حوادث در محورهای استان سمنان ۹مجروح برجای گذاشت

رئیس پلیس راه استان سمنان بابیان اینکه پنج تصادف جرحی و یک تصادف خسارتی طی 24ساعت گذشته به وقوع پیوست، گفت: این حوادث در محورهای استان 9مجروح برجای گذاشت.

حوادث در محورهای استان سمنان 9مجروح برجای گذاشت

سرهنگ حسن خسروجردی در گفتگو با خبرگزاری موج ضمن بیان اینکه 81 درصد سوانح رانندگی در محورهای استان سمنان طی سفرهای نوروزی توجه نکردن به جلو و ناتوانی در کنترل خودرو را شامل می شود، ابراز داشت: از دلایل اصلی واژگونی خودرو ها، خستگی و خواب آلودگی راننده ها است که باید رانندگان در محورهای استان برای جلوگیری از افزایش سوانح و ایمنی سرنشینان به توصیه ماموران راهنمایی و رانندگی توجه کنند.

وی افزود: در مرحله اول سفرهای نوروزی در استان سمنان بیش از 61درصد حوادث فوتی و جرحی ناشی از واژگونی خودرو بود که در واقع باید گفت واژگونی علت بیش از 60 درصد سوانح رانندگی است.

رئیس پلیس راه استان سمنان با بیان اینکه 40 دوربین سرعت سنج ثابت، بر تردد خودروها در محورهای ارتباطی استان نظارت دارد، ابراز داشت: خط قرمز پلیس مقابله با تخلفات حادثه ساز است و در این بین با رانندگانی که به قانون و مقررات راهنمایی و رانندگی بی توجه هستند، به طور جدی برخورد می کند.

خسروجردی ادامه داد: با توجه به کویری و یکنواخت بودن جاده های استان سمنان احتمال خواب آلودگی در راننده ها وجود دارد لذا باید توجه داشت زائرسراها و مدارس در سطح استان تجهیز و آماده اسکان مسافران نوروزی خواهند بود لذا بهتر است به محض احساس عدم هوشیاری در اولین استراحت گاه متوقف شده و با هوشیاری طی مسیر کنند.

وی افزود: 51 کانکس پلیس در سطح استان سمنان آماده پاسخگویی به مشکلات مسافران نوروزی خواهند بود لذا چنانچه رانندگان با مشکلی مواجه شدند می توانند به اولین پایگاه مراجعه کنند و پلیس در اسرع وقت به آنها رسیدگی خواهد کرد.

از ابتدای تعطیلات نوروزی سال جاری (۲۷اسفندماه۹۵) تاکنون 21 نفر در راه‌های استان سمنان کشته و بیش از 90نفر نیز مجروح شده‌اند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی