English

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به آموزش‌های پیش دبستانی با اولویت مناطق محروم

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در یکصد و دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان بودجه با هدف توسعه آموزش‌های پیش دبستانی خصوصا در مناطق محروم خبر داد.

اختصاص ۵۰ میلیارد تومان به آموزش‌های پیش دبستانی با اولویت مناطق محروم

به گزارش خبرگزاری موج، زرافشان معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با حضور در یکصد و دهمین جلسه شورای آموزش و پرورش استان اصفهان از اختصاص ۵۰ میلیارد تومان بودجه با هدف توسعه آموزشهای پیش دبستانی خصوصا در مناطق محروم خبر داد.

وی در ادامه گفت: در طول مدت وزارت فانی ۲۶ تفاهم نامه برای جلب مشارکت و استفاده از ظرفیت دستگاه‌های مختلف برای اجرائی شدن برنامه‌ها؛ مصوبات و فعالیتهای آموزش و پرورش منعقد شده است.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به فعالیت رو به رشد و عالی شورای پروژه مهر آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: با توجه به منویات مقام معظم رهبری و اشاره به شعار سال ۹۵(اقتصاد مقاومتی؛ اقدام و عمل) برنامه ریزیهای لازم در خصوص پروژه مهر ۹۵ انجام شده است که از نکات برجسته پروژه مهر ۹۵ می‌توان به استقرار پایه دهمف ساماندهی، برنامه ریزی، چاپ کتب درسی جدید، رشد ۱۸ درصدی در دوره پیش دبستانی، تجهیز هنرستانهای فنی و حرفه ای و کار دانش و همچنین ارائه آموزشهای فنی و حرفه ای در پایه دهم اشاره کرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه