English

در گفتگوی اختصاصی با موج مطرح شد:

تاسیس دانشگاه کارآفرینی در ترکیه با کمک دانشگاه تهران

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از تاسیس دانشگاه کارآفرینی در کشور ترکیه با کمک دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران خبر داد.

تاسیس دانشگاه کارآفرینی در ترکیه با کمک دانشگاه تهران

محمد رضا زالی در گفتگو با خبرنگار حوزه آموزش خبرگزاری موج، از تاسیس دانشگاه کارآفرینی در کشور ترکیه با کمک دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران خبر داد و گفت: دانشگاه اُندوگوزمائس (۱۹ می) در شهر سامسون ترکیه سابق بر این دانشکده کسب و کار داشت و به دانشگاه ارتقا می یابد.

وی با اشاره به سابقه همکاری پنج ساله با دانشکده کارآفرینی کسب و کار ترکیه، بیان کرد: امسال سطح دانشکده را به دانشگاه ارتقا داریم و قرار است در چارچوب این تفاهم نامه تبادل دانشجو و استاد داشته باشیم و به راه اندازی دانشگاه اُندوگوزمائس کمک کنیم.

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران خاطر نشان کرد: رمضان امسال سه رشته کارآفرینی بین المللی، کارآفرینی گردشگری و کارآفرینی سلامت را در این دانشگاه راه اندازی کردیم و علاوه بر این همکاری رئیس دانشگاه اُندوگوزمائس ترکیه امسال با رئیس دانشگاه تهران تفاهم نامه امضا کرد تا در حوزه های دامپزشکی و خاک شناسی همکاری های مشترک داشته باشیم.

زالی در ادامه بیان کرد: امسال کارگاه آموزشی تحت عنوان تجاری سازی تحقیقات فناوری برای اساتید دانشگاه ترکیه و همچنین کارگاه برای دانشجویان بین الملل آنها هم کارگاه برگزار کردیم.

وی در خصوص تبادل دانشجو، گفت: در صدد این هستیم تحت پروتکل های بین المللی ۲۰ تا ۲۵ دانشجو را هر سال تبادل کنیم.

 

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه