English

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی استان خبر داد:

افزایش دما در آذربایجان شرقی

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: خنک بودن هوا موقتی است و در روزهای یکشنبه و دوشنبه دمای هوای استان چهار تا پنج درجه افزایش می‌یابد.

افزایش دما در آذربایجان شرقی

محمد امیدفر در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی با اظهار کرد: بررسی نقشه های هواشناسی و آخرین تصاویر ماهواره ای نشان می دهد، گذر امواج تراز میانی جو و شرایط فصلی و محلی موجب افزایش ابر و وزش باد گاهی تا نسبتا شدید در استان می شود.

وی با اشاه به بارندگی های رگباری روز گذشته در استان از جمله شهرستان جلفا، اظهار کرد: در برخی نواحی شمالی و شرقی استان احتمال بارش باران به صورت رگبار و غرش آذرخش وجود دارد بنابراین پیش بینی های لازم برای جلوگیری از آبگرفتگی معابر و پرهیز از صعود به ارتفاعلت ضروری است.

رییس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به وزش باد نسبتا شدید، احتمال سقوط و یا پرتاب اجسام سبک، سقوط تابلوهای تبلیغاتی و خسارت به سازه های سبک وجود دارد بنابراین محکم کردن سازه های سبک و احتیاط در عبور از کنار ساختمان های نیمه کاره و درختان کهنسال و فرسوده ضروری است.

امیدفر همچنین ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته هریس با دمای ۱۴ درجه و مراغه، ملکان، بناب، عجبشیر، شبستر و بندرشرفخانه با دمای ۲۲ درجه سانتی گراد به ترتیب خنک ترین و گرمترین شهرهای استان بودند و دمای تبریز در این مدت ۲۱درجه بالای صفر ثبت شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه