English

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی خبر داد:

پدیده گرد و غبار در آذربایجان شرقی

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی از وقوع رگبار باران، رعد و برق، وزش باد شدید موقت و گرد و خاک در سطح استان خبر داد.

پدیده گرد و غبار در آذربایجان شرقی

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، محمد امیدفر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوای استان، اظهار کرد: آخرین اطلاعات و نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده‌ی جوی نسبتا ناپایدار طی امروز می‌باشد.

 وی ادامه داد: گذر امواج تراز میانی جو در برخی ساعات موجب افزایش ابر، وزش باد گاهی تا نسبتا شدید به ویژه در برخی نواحی جنوبی، گرد و خاک و در نیمه‌ی شمالی استان موجب رگبار باران و رعد و برق می‌شود.

وی افزود: برای روزهای یکشنبه تا سه‌شنبه پدیده‌ی غالب در استان غبار محلی بوده که در نیمه جنوبی استان احتمال خیزش یا نفوذ گردوخاک وجود دارد و از بعد از ظهر روز سه‌شنبه تا اواخر هفته سامانه‌ی بارشی جدیدی وارد استان می‌شود.

وی در خصوص دمای تبریز طی ۲۴ ساعت گذشته خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت گذشته، بیشینه و کمینه دمای تبریز به ترتیب ۲۶ و ۱۳ درجه بالای صفر بوده و دمای فعلی نیز ۲۳ درجه بالای صفر است که نسبت روز گذشته یک درجه افزایش یافته است.

رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان شرقی در پایان در خصوص خنک‌ترین و گرمترین شهر استان بیان کرد: سراب با دمای هفت درجه بالای صفر خنک‌ترین و میانه با دمای ۳۰ درجه بالای صفر گرمترین شهر استان گزارش شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه