English

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی:

مجوزی برای حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز دریافت نکرده ایم

دبیر هیئت فوتبال آذربایجان شرقی در واکنش به انتشار خبر میزبانی ورزشگاه یادگار امام تبریز از بانوان در بازی های لیگ برتر فوتبال، گفت: تا به این لحظه مجوزی صادر نشده است.

مجوزی برای حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز دریافت نکرده ایم

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، علی خاکی زاد در گفت‌وگو با خبرنگاران، ضمن تکذیب خبر انتشار یافته در خصوص صدور مجوز برای حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، اظهار کرد: هیئت فوتبال آذربایجان شرقی به همراه دیگر نهادهای ذیربط در حال بررسی شرایط و امکان حضور بانوان علاقه مند به ورزش فوتبال در ورزشگاه یادگار تبریز هستند ولی تا به این لحظه هیچ نامه و مجوزی در این باره به هیئت فوتبال ارسال نشده است.

ساعاتی قبل در خروجی برخی سایت‌ها، خبری مبنی بر حضور زنان در هفته نخست لیگ برتر فوتبال در پنج ورزشگاه به ترتیب یادگار امام تبریز، نقش جهان اصفهان، شهدای فولاد اهواز، آزادی تهران و شهید سلیمانی سیرجان مخابره شد که این موضوع توسط هیأت فوتبال استان آذربایجان شرقی تکذیب شد.

گفتنی است، پیش از این محمدرضا کشوری‌فرد، سرپرست سازمان لیگ در نامه‌ای به مهدی تاج اعلام کرد که با توجه به تاکید AFC برای حضور زنان در دیدارهای لیگ‌برتر به منظور اعتبار بخشیدن به بازی‌ها، خواستار فراهم شدن شرایط لازم برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها شده بود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه