English

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی اعلام کرد:

تامین اعتبار هزینه تعویض چمن ورزشگاه تبریز در سفر دوم رئیس جمهور

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی با اشاره به سفر دوم رئیس جمهور به آذربایجان شرقی، گفت: هزینه تعویض چمن ورزشگاه یادگار تبریز تامین اعتبار شده است.

تامین اعتبار هزینه تعویض چمن ورزشگاه تبریز در سفر دوم رئیس جمهور

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حبیب ستوده‌نژاد عصر امروز در جمع خبرنگاران در خصوص دلایل عدم کشت چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز اظهار کرد: در ایران چمن رول وجود نداشته و چمن رول باید از خارج وارد شود که طبق قوانین جهاد کشاورزی چمن باید ۱۵ روز در قرنطینه باشد تا در صورت آلوده بودن، آفت را وارد کشور نکند و عملاً امکان نگهداری این چمن‌ها در کامیون‌های مخصوص در این مدت زمانی هم ممکن نیست.

مدیرکل اداره ورزش و جوانان آذربایجان شرقی عنوان داشت: پیمانکار داخلی برای کشت چمن به شکل کشت، ۸ میلیارد تومان هزینه و مدت زمان آن را هم ۹ الی ۱۸ ماه برآورد کرده که با توجه به بازی‌های تراکتور در لیگ قهرمانان آسیا ممکن نیست.

ستوده نژاد توضیح داد: ورزشگاه بنیان دیزل مورد تأیید کنفدراسیون فوتبال آسیا نبوده و تنها محل برگزاری بازی‌های آسیایی تراکتور ورزشگاه یادگار بوده و عملاً این مانع از هر گونه تغییرات در چمن ورزشگاه می‌شود.

وی اذعان داشت: البته هفته گذشته یک دستگاه به قیمت ۱۵۵ میلیون تومان خریداری کردیم که تقویت کننده کیفیت ورزشگاه است و نهایت تلاش خود را می‌کنیم تا وضعیت چمن به شکل مطلوبی باشد.

ستوده نژاد با بیان اینکه هر موقع باشگاه تراکتور مدیریت کرده و در ورزشگاه دیگری به میدان برود، ما حاضریم چمن ورزشگاه را عوض کنیم، اظهار کرد: هزینه تعویض چمن توسط دکتر سجادی از اعتبارات سفر رئیس جمهور به آذربایجان شرقی تأمین اعتبار شده است و مشکلی از این بابت وجود ندارد.

تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام تبریز یکی از مطالبات اصلی هواداران تراکتور از رئیس جمهور در سفر اخیر به آذربایجان شرقی بود که اعتبار آن تأمین شده است و هواداران منتظر اجرای پروژه تعویض چمن هستند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه