English

جمعه ۲۶ آذرماه رییس جمهور و اعضای هیات دولت به یزد سفر می کنند

آیت الله رییسی در دوازدهمین سفر استانی خود به همراه چند تن از وزرای دولت سیزدهم، روز جمعه 26 آذر ماه به یزد سفر خواهند کرد.

جمعه 26 آذرماه رییس جمهور و اعضای هیات دولت به یزد سفر می کنند

به گزارش خبرگزاری موج یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در نشست خبری فوری به مناسبت دوازدهمین سفر استانی رییس جمهور گفت: آیت الله رییسی و چند تن از وزرای دولت سیزدهم، صبح روز جمعه 26 آذر ماه طی سفری یک روزه به استان یزد خواهند آمد.

وی خبر داد: وزرای وزارتخانه های مختلف اعم از راه و شهرسازی، آموزش و پرورش، وزیر نیرو و .... او را در این سفر همراهی می کنند.

استاندار یزد اعلام کرد: در روز جمعه شهرستان های یزد و اشکذر میزبان وزیر گردشگری، شهرستان های ابرکوه و مهریز میزبان وزیر جهاد کشاورزی، شهرستان های خاتم و  مروست میزبان وزیر بهداشت و معاون وزارت راه و شهرسازی، شهرستان‌های بافق و بهاباد میزبان وزیر اقتصاد و دارای با همراهی معاون امور معدنی وزیر صمت، شهرستان میبد میزبان وزیر راه و شهرسازی، شهرستان تفت میزبان وزیر نیرو و شهرستان اردکان نیز میزبان وزیر ورزش و جوانان و مدیرعامل شرکت ملی گاز خواهند بود.

میزخدمت و جمع آوری مطالبات مردمی

گفتنی است: در این سفر نمایندگان دستگاه‌های اداری در دانشگاه علوم پزشکی، اداره کل تعاون و کار، مجموعه وزارت دفاع، اداره کل راه و شهرسازی، اداره کل فرهنگ و ارشاد، میراث فرهنگی، دانشگاه یزد،  ادارات تحت نظر وزارت نیرو، آموزش پرورش، بهزیستی و تامین اجتماعی و برخی دیگر ادارات از فردا میز خدمت را  تشکیل و به مطالبات مردمی پاسخ می دهند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر