English

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز ارتباطات مردمی دولت

استاندار آذربایجان شرقی از مرکز ارتباطات مردمی دولت بازدید کرد و در جریان آماده‌سازی این مرکز برای پاسخ‌گویی به تماس‌های مردم با تلفن ۱۱۱ و ثبت و پیگیری نامه‌های مردمی در جریان دومین سفر استانی رئیس جمهور قرار گرفت.

بازدید استاندار آذربایجان شرقی از مرکز ارتباطات مردمی دولت

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، عابدین خرّم در این بازدید اظهار کرد: ارتباطات مردمی در دولت سیزدهم، تشریفاتی نیست، بلکه حقیقی و واقعی است و وقتی این‌گونه باشد کار و زحمت زیادی خواهد داشت و باید به شکل اساسی و با جدیت دنبال شود تا پاسخی که به مردم داده می‌شود قانع‌کننده باشد.

وی تاکید کرد: اقدامات خیلی خوب، دقیق، فنی و حرفه‌ای برای راه‌اندازی مرکز ارتباطات مردمی انجام شده تا در چارچوب‌های تعریف‌شده، پاسخ‌گوی مردم باشیم تا موجب رضایت‌مندی آنها باشد.

استاندار آذربایجان شرقی به جایگاه مهم استان اشاره کرد و گفت: در آذربایجان شرقی که یک استان مهم و محوری در شمال‌غرب کشور است باید یک کار سازمان‌دهی شده انجام گیرد و تفکیک و تجزیه و تحلیل درخواست‌ها و پاسخ‌گویی باید مبتنی بر نیازهای مردم انجام شود.

وی افزود: پاسخ‌گویی به مردم از اولویت‌های رئیس جمهور است و باید برای این منظور یک ساختار متعارف هدفمند برای ارتباطات مردمی، تعریف و اجرایی شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه