English

مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی:

تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلی‌ترین دغدغه‌ی ماست

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت: اصلی‌ترین دغدغه‌ی ما تعویض چمن ورزشگاه یادگارامام (ره) و بهبود شرایط تیم فوتبال ماشین‌سازی است‌.

تعویض چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) اصلی‌ترین دغدغه‌ی ماست

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، حبیب ستوده‌نژاد با اعلام این خبر اظهار کرد: در جریان سفر دوم رئیس جمهور به استان، ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار در زمینه ورزش اختصاص یافت که این‌ اعتبار برای تکمیل طرح های ورزشگاه اهر، ورزشگاه هریس، سالن ورزشی زرنق و ایجاد زمین چمن مصنوعی فوتسال در چند شهرستان‌ استان هزینه خواهد شد.

وی افزود: این اعتبارات از محل اعتبارات شرکت توسعه و تجهیز اماکن ورزشی و مشارکت‌های اجتماعی شرکت‌ها و نهادها تامین و هزینه می‌شود.

ستوده نژاد با اشاره به اینکه در جریان سفر نخست رئیس‌جمهور به استان نیز ۳۸۵ میلیارد تومان برای حوزه ورزش در نظر گرفته شده بود، ادامه داد: این اعتبارات ظرف سه سال تخصیص و جذب و با نظارت اداره کل ورزش و جوانان در طرح‌های ورزشی نیمه‌تمام استان هزینه می شود.

وی با اعلام اینکه بیشترین اعتبار در نظر گرفته شده‌ی سفر نخست رئیس جمهور برای تکمیل ورزشگاه یادگارامام (ره) تبریز در نظر گرفته شده بود، گفت: در مجموع ۱۲۰ میلیارد تومان برای این مجموعه تخصیص یافت که سهم هر سال ۴۰ میلیارد تومان بود.

وی عنوان کرد: اداره کل ورزش‌وجوانان استان بیش از ۴۰ میلیارد تومان که برای سال اول این ورزشگاه اختصاص یافته بود در این مجموعه هزینه تقبل کرده و به دنبال تکمیل نواقص ورزشگاه و تبدیل آن به مکانی در شان و منزلت مردم استان است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه