English

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی:

انواع محصولات شیشه با تکنولوژی روز دنیا در تبریز تولید می‌شود

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی با بیان این که ۵ درصد شیشه دنیا در تبریز تولید می‌شود، از سرمایه‌گذاری ۱۰ هزار میلیارد تومانی در صنعت شیشه تبریز خبر داد.

انواع محصولات شیشه با تکنولوژی روز دنیا در تبریز تولید می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان امروز چهارشنبه در جمع اعضای اتحادیه شیشه بران تبریز اظهار کرد: برنامه کارخانه شیشه تبریز برای افزایش تولید محصولات از ۲۵۰ هزار متر مربع به ۶۰۰ هزار متر مربع تا سال ۱۴۰۵ است که این برنامه توسعه تأثیر ویژه ای در این صنعت خواهد داشت.

وی با اشاره به اهمیت فراوری شیشه ادامه داد: تاکنون شیشه خودرو به صورت خام وارد و در داخل کشور فراوری می‌شد ولی با توسعه کارخانه شیشه در تبریز این محصول برای اولین بار در خاورمیانه در شهریور امسال در تبریز تولید می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی تأمین نیاز داخل و صادرات محصولات شیشه را برای صنعت تبریز یک افتخار بزرگ دانست و گفت: در حال حاضر انواع محصولات شیشه اولترا کلیر و پنل‌های شیشه‌ای و بسیاری از محصولات با تکنولوژی روز دنیا در تبریز تولید می‌شود.

پرنیان با بیان این که احداث دومین شهرک تخصصی شیشه با مساحت ۲۰۰ هکتار در برنامه کاری قرار گرفته است، افزود: خوشبختانه اقدامات توسعه خوبی در صنعت شیشه تبریز در حال انجام است.

وی با بیان این که باید به اصناف اعتماد کنیم چرا که اصناف معتمدین جامعه هستند، گفت: با تسهیل امور و رفع موانع باید فضای مناسبی برای سرمایه‌گذاری و رونق کسب و کارها فراهم کنیم.

در ادامه این نشست عباسعلی قربانعلی‌زاده رئیس اتاق اصناف تبریز گزارشی از وضعیت موجود اتحادیه شیشه بران ارائه کرد. همچنین در پایان این نشست از برخی از پیشکسوتان این اتحادیه تجلیل شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه