English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی:

تولید ثروت در شهر موجب حرکت اقتصادی می‌شود

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی گفت: تولید ثروت در شهر باعث حرکت اقتصادی می‌شود که باید با سرمایه گذاری‌های کلان تبریز را ثروتمند کنیم چرا که در این صورت است که کسب و کار رونق خواهد یافت.

تولید ثروت در شهر موجب حرکت اقتصادی می‌شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان صبح امروز در دیدار با فعالان صنعت آئینه، لوستر و آبکاران تبریز اظهار کرد: در حال حاضر محصولات لوستر کالای لوکس محسوب می‌شود و اتحادیه لوستر تأثیر زیادی در اقتصاد شهر دارد.

وی ادامه داد: سال گذشته در خصوص مسائل مالیاتی جلسات متعددی برگزار شد که در این زمینه بخشی از مشکلات مالیاتی اعضای این اتحادیه حل شد.

وی با بیان اینکه در صورت وجود زمین مناسب در اطراف تبریز آماده ایجاد شهرک تخصصی برای اعضای این اتحادیه هستیم، گفت: ما مدافع اصناف هستیم و برای رفع موانع فعالیت اصناف تمام تلاش خود را انجام می‌دهیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی با بیان اینکه باید به اصناف اعتماد کنیم، افزود: اصناف جایگاه ویژه ای در جامعه دارند و اصناف تبریز از گذشته تاکنون به تدین و انصاف زبانزد هستند.

وی اصناف را گسترده‌ترین شبکه اقتصادی کشور عنوان کرد و گفت: باید بستر مناسبی برای سرمایه‌گذاری و طرح‌های بزرگ کسب و کار در شهر ایجاد شود.

پرنیان با بیان اینکه تولید ثروت در شهر باعث حرکت اقتصادی می‌شود، تاکید کرد: باید با سرمایه گذاری‌های کلان تبریز را ثروتمند کنیم چرا که در این صورت است که کسب و کار رونق خواهد یافت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی افزود: فراهم شدن بستری مناسب برای سرمایه گذاری و بستر ایجاد کارخانه‌های بزرگ موجب شکل گیری واحدهای کوچک و متوسط می‌شود بنابراین باید تبریز را به شهر اقتصاد، اشتغال و تولید ثروت تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه ۳۵ هزار واحد صنفی تولیدی و کارخانه در شعاع ۳۰ کیلومتری تبریز وجود دارد، گفت: در طول ۱۵ سال گذشته برق تبریز حتی یک مگاوات نیز افزایش نیافته است این در حالی است که برق شهرک‌های صنعتی تبریز تنها ۴۶ درصد و شهرک‌های صنعتی اصفهان ۱۰۸ درصد تأمین شده است.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه