English

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان:

فعالان صنعت چرم و کفش آذربایجان‌شرقی برای اخذ تسهیلات اقدام کنند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان شرقی از باز شدن خط اعتباری تسهیلات ویژه برای حمایت از صنایع کوچک در حوزه چرم و کفش خبر داد و گفت: فعالان صنعت چرم و کفش استان برای اخذ تسهیلات اقدام کنند.

فعالان صنعت چرم و کفش آذربایجان‌شرقی برای اخذ تسهیلات اقدام کنند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، صابر پرنیان در جلسه مشترک با هیات مدیره صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک و جمعی از فعالان صنعت کفش و چرم آذربایجان شرقی افزود: به منظور بهره‌مندی حداکثری از موقعیت ایجاد شده، کارگروهی متشکل از اتاق بازرگانی، خانه صمت استان، فعالان صنعت چرم و کفش و سازمان صمت تشکیل می شود که در این زمینه از فعالان بخش چرم و کفش درخواست می‌کنیم تا برای اخذ تسهیلات اقدامات لازم را انجام دهند.

وی افزود: با توجه به شرایط ایجاد شده کارگروه ویژه باید تا ۱۰ روز آینده افراد متقاضی را به صندوق معرفی کند تا با بهره مندی از این تسهیلات شاهد پویایی و رشد این صنعت در استان باشیم.

وی با بیان این که افرادی که در زنجیره چرم در سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ تسهیلات دریافت کرده اند تا ۵۰ درصد سهم سودشان از طریق صندوق قابل برگشت است، ادامه داد: در این زمینه کارگروه باید افراد مورد نظر را تا دو هفته آینده احصا کند تا به بهره‌مندی واحدهای تولیدی کمک شود.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی افزود: صندوق ضمانت سرمایه گذاری صنایع کوچک می‌تواند به راحتی ضمانت نامه صادر کند تا واحدها از این وضعیت بهره‌مند شوند و در اخذ تسهیلات مشکلی ایجاد نشود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه