English

شهردار تبریز خبر داد:

اعلام وضعیت پروژه‌های مسیرگشایی تبریز

شهردار تبریز آخرین وضعیت پروژه‌های مسیرگشایی شهر را تشریح و اعلام کرد.

اعلام وضعیت پروژه‌های مسیرگشایی تبریز

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، یعقوب هوشیار در بازدید از پروژه‌های کلان عمرانی شهر تبریز اظهار کرد: پروژه‌های مسیرگشایی خیابان‌های شهید علیپور و علی بقال از پیشرفت فیزیکی مناسبی برخوردار هستند که در روزهای آتی شاهد بهره‌برداری از این پروژه‌های ترافیکی خواهیم بود.

وی با اشاره به نقش پروژه‌های مسیرگشایی در کاهش ترافیک شهری افزود: پروژه‌های مسیرگشایی باید کارکرد ترافیکی داشته و علاوه بر تسهیل سفرهای درون‌شهری، نقش پدافند غیرعامل نیز داشته باشند.

هوشیار با اشاره به اقدامات صورت گرفته در پروژه مسیرگشایی شهید علیپور اعلام کرد: خیابان شهید علیپور به طول ۳۲۰ متر و عرض ۱۸ متر و ۷۸ میلیارد تومان هزینه خیابان‌های امام خمینی (ره)، شهید رضانژاد و خیابان قره‌باغی را به هم وصل کرده و موجب کاهش ترافیک در آن محل می‌شود.

وی اضافه کرد: به منظور ساماندهی مسیرگشایی شهید علیپور، کفسازی این مسیر بصورت سنگفرش اجرایی می‌شود که با تلاش عوامل اجرایی، در حداقل زمان ممکن شاهد تکمیل و بهره برداری از مسیرگشایی و سنگفرش شدن ۱۸ متری شهید علیپور خواهیم بود.

شهردار تبریز در رابطه با آخرین وضعیت پروژه مسیرگشایی علی‌بقال نیز گفت: با اتمام پروژه مسیرگشایی علی‌بقال به طول ۳۳۰ متر علاوه بر تأثیرات بسزای ترافیکی در مسیر، شاهد اتصال این مسیر به خیابان سعدآباد، کوثر و خیابان ۴۰ متری خواهیم بود.

وی اضافه کرد: پروژه مسیرگشایی علی‌بقال به عنوان پروژه‌ای ترافیکی در منطقه محروم، در مرحله زیرسازی و جدول‌کاری قرار دارد.

یعقوب هوشیار در ادامه بازدید خود از پروژه فرهنگی مقبره‌الشعرا نیز بازدید به عمل آورده و از نزدیک در جریان آخرین وضعیت این پروژه قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: صفه شمالی مقبره‌الشعرا را با ۲۵۰ میلیارد ریال هزینه تکمیل کردیم و در حال حاضر صفه جنوبی مقبره‌الشعرا نیز با ۴۰۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اجرا است که به زودی تکمیل می‌شود.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه