English

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز:

حفاری تونل غربی خط۲ قطارشهری تبریز از سرگرفته شد

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز گفت: حفاری تونل غربی فاز اول خط۲ قطارشهری به طول هشت هزار و ۴۲۰ متر توسط دستگاه حفار( TBM ) از سرگرفته شد.

حفاری تونل غربی خط۲ قطارشهری تبریز از سرگرفته شد

یعقوب وحیدکیا، روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی اظهار کرد: دستگاه حفار تا ایستگاه۶ خط۲ (گجیل) در سال های گذشته پیش رفته بود که به علت تمرکز در اتمام خط یک، نیاز به بروز رسانی دستگاه حفار و وجود نواقص و مشکلاتی در اجرای خط2 قطارشهری عملیات حفاری متوقف شد که پس از تامین تجهیزات، رفع نواقص و به روزرسانی دستگاه، هم اکنون حفاری بقیه تونل تا میدان دانشسرا در حال انجام است.

وی با اشاره به اینکه خط۲ قطارشهری تبریز، طولانی‌ترین مسیر بین خطوط قطارشهری محسوب می شود، اظهار کرد: برای سرعت بخشی به عملیات حفاری در این مسیر، کار حفاری به صورت ۲ شیفته و شبانه روز انجام می شود.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل ریلی شهرداری تبریز، اعتبار مورد نیاز برای اجرا و بهره برداری از فاز اول خط۲ قطارشهری را حدود پنج هزار میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اکنون حفاری از ایستگاه ۶ به سمت ایستگاه هفت در جریان بوده و تلاش می شود تا پنج، ۶ ماه آینده حفاری تونل غربی تمام شود.

وی یادآور شد: در هفته های آینده با ادامه فعالیت و سرعت بخشی به عملیات حفاری تونل و احداث ایستگاه ها، در راستای سیاست های مدیریت شهری از تابلو روزشمار برای اطلاع مردم از زمان بهره برداری ایستگاه های این مسیر استفاده خواهد شد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه

وب گردی