English

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی خبر داد:

احیای ۸۰ درصدی ظرفیت تولید نهالستان‌های استان

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری آذربایجان شرقی از احیای 80 درصدی ظرفیت‌های نهالستان‌های منابع طبیعی استان در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت خبر داد.

احیای ۸۰ درصدی ظرفیت تولید نهالستان‌های استان

سیروس داودی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، اظهار کرد: ظرفیت و فعالیت حداکثری نهالستان‌های اداره کل منابع طبیعی استان برای تولید نهال در راستای اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت در کشور معادل تولید ۵۰ ساله نهالستان های اداره کل منابع طبیعی استان است.

وی ادامه داد: هماهنگی و همکاری دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای تبریز برای مشارکت در اجرای این طرح و ایجاد بوستان‌های روستایی و توسعه زراعت چوب، توسعه فضای سبز است.

داودی اظهار کرد: در راستای طرح مردمی کاشت یک میلیارد نهال در بازه زمانی چهار ساله در کشور و همچنین الزامات تحقق شعارهای سال گذشته و سال جاری و دغدغه‌های مقام معظم رهبری در بحث تولید و اشتغال، از ابتدای نیمه دوم سال گذشته تا کنون احیای ۸۰ درصدی ظرفیت نهالستان‌های استان و رشد تولید چند صد برابری نسبت به سال‌های قبل در نهالستان‌های اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان آذربایجانشرقی محقق شده است، بطوری که تا پایان سال جاری بیش از ۲۵ میلیون نهال تولید خواهد شد.

وی همچنین افزود: میزان اشتغال در نهالستان‌های منابع طبیعی استان تا به امروز دو هزار و ۲۰۰ نفر روز می‌باشد که انتظار می رود تا پایان سال این رقم افزایش قابل توجهی داشته باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه