English

مدیر ستاد فهما استان:

ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان در آذربایجان شرقی آغاز شد

مدیر ستاد فهما آذربایجان شرقی گفت: ثبت نام علاقه‌‎مندان به شرکت در شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در استان آغاز شد.

ثبت نام مسابقات قرآنی مدهامتان در آذربایجان شرقی آغاز شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، مرتضی شفیعی روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: فراخوان شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدها متان ویژه اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد منتشر شده و علاقه‌مندان تا پایان ما جاری برای ثبت‌نام فرصت دارند.

وی خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان در دو رده سنی 7 تا 16 سال و 17 تا 30 سال می‌توانند در رشته‌های قرائت تقلیدی، قرائت تحقیق، قرائت ترتیل، قرائت نماز، اذان، مکبری، مفاهیم، معارف اهل بیت (ع) و حفظ کل و حفظ جزء 30 رقابت نام‌نویسی کنند که رقابت در رشته حفظ به شکل حضوری خواهد بود.

شفیعی افزود: شانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان با هدف شناسایی، پرورش و تربیت استعدادهای قرآنی نسل جوان جامعه برگزار می‌شود که برای نونهالان دهه نودی زیر هفت سال نیز بخش استعداد یابی در نظر گرفته شده است و شرکت کنندگان این بخش می‌توانند با ارسال اجراهای خود در جلسات سنتی قرآن؛ مشارکتی ارزشمند در این رویداد فرهنگی قرآنی داشته باشند.

وی با اشاره به این‌که علاقه‌مندان تنها در یک رشته امکان ثبت نام و شرکت در جشنواره را خواهند داشت، اعلام کرد: نفرات اول تا پنجم بخش ملی و بین المللی مسابقات قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه در دو دوره گذشته و هم‌چنین افرادی که در دوره چهاردهم و پانزدهم مسابقات قرانی مدهامتان رتبه‌های اول تا سوم را کسب کرده‌اند در این دوره نمی‌توانند در همان رشته ثبت نام و شرکت کنند.  

مدیر ستاد کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان آذربایجان شرقی(فهما) خاطرنشان کرد: اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد می‌توانند تا پایان ماه جاری در سامانه بچه‌های مسجد به نشانی www.bachehayemasjed.ir با بارگذاری آثار به رقابت با دیگر فعالان قرآنی در آذربایجان شرقی بپردازند.

شفیعی افزود: سایر علاقه‌مندان قرآنی استان نیز می‌توانند به منظور شرکت در این مسابقه با مراجعه به سامانه فوق و تکمیل مراحل عضویت در یکی از کانون‌های فرهنگی هنری شهری یا روستایی سطح استان در مسابقات قرآنی مدهامتان شرکت کنند.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه