English

فرمانده سپاه عاشورا:

سهامدار کردن کارگران از آذربایجان شرقی اجرا شود

فرمانده سپاه عاشورا پیشنهاد داد که استخدام رسمی و حذف قراردادهای موقت کار و همچنین سهامدار کردن آنها در واحدهای تولیدی به صورت آزمونه از آذربایجان شرقی اجرا شود.

سهامدار کردن کارگران از آذربایجان شرقی اجرا شود

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سردار اصغر عباسقلی زاده روز چهارشنبه در دیدار تشکلات کارگری استان با وی، یکی از مهم ترین مشکلات حوزه کارگری را قراردادهای موقت کار عنوان کرد و گفت: این موضوع موجب اضطراب و نگرانی کارگران شده است و کارگران قراردادی همواره با دلهره سرکار خود حاضر می شوند و به طور قطع، این موضوع بر کیفیت کار آنها نیز اثر گذار است.

وی اضافه کرد: اگر کارگر در سهام کارخانه و واحد تولیدی شریک شود و استخدامش رسمی باشد به طور یقین با دلبستگی و علاقه بیشتری کارش را انجام می دهد، کیفیت تولید بالا می رود، رضایت مشتری بیشتر می شود، صادرات و درآمد افزایش می یابد و رفاه و معیشت بهتر می شود.

وی با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب ارزش بسیاری به آذربایجان شرقی قائل هستند و انتظارات فراکشوری از این استان دارند، گفت: باید تلاش کنیم تا در راستای فرمایشات معظم له، با چشم بینا، زبان گویا و گوش شنوا مشکلات کشور را آنالیز کرده و برای حل آنها راهکاری ارایه دهیم و الگویی برای کشور باشیم.

عباسقلی زاده گفت: در بیشتر موضوعات همدلی و همبستگی در بین مسوولان و دست اندرکاران استان وجود دارد و همین امر موجب شده است تا مشکلاتی که از ۳۵ سال گذشته وجود داشت حل شود.

وی بیان کرد: به عنوان مثال، ۷۰۰ روستا در استان آب شرب سالم ندارند که پس از ۴۴ سال از انقلاب، قابل قبول نیست از این رو با تشکیل گروه های جهادی، مشکل حدود ۴۵۰ روستا امسال برطرف می شود.

عباسقلی زاده به توطئه های دشمنان نیز اشاره کرد و افزود: اگر دشمن نتواست نقشه خود را در آذربایجان شرقی به پیش ببرد به دلیل بصیرت بالای مردم استان و حل مسایل و مشکلات موجود بود.

فرمانده سپاه عاشورا تاکید کرد: باید قدردان این مردم که صادقانه پشت نظام ایستاده اند باشیم و مشکلات آنها به ویژه کارگران را پیگیری و برطرف کنیم.

عباسقلی زاده به شعار سال نیز اشاره کرد و گفت: ۱۷ سال است که رهبر معظم انقلاب حول موضوعات اقتصادی شعار سال را انتخاب می کنند اما متاسفانه عدم توجه به این شعارها و مشغول شدن به مشکلات سیاسی و جناحی، مشکلات موجود فعلی را ایجاد کرده است که امیدواریم در دولت انقلابی برطرف شود.

وی با بیان اینکه از سوی دشمنان فشارها و تحریم های مختلفی در عرصه های گونان و علیه کشور وارد می شود، افزود: اگر یک دهم این فشارها به خود آمریکا وارد شود نمی تواند تحمل کند.

وی ادامه داد: برای مقابله با این فشارها اقدامات زیادی صورت گرفته است که به طور قطع، با همدلی و هم افزایی این فشارها کاسته می شود.

عباسقلی زاده گفت: اگر با مشکلات اقتصادی موجود مقابله نکنیم و برای رفع آن ها برنامه ریزی نداشته باشیم، این مشکلات به حوزه های دیگر سرریز شده و از کنترل خارج می شود.

وی با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی در حال حاضر یکی از مقتدرترین کشورهای دنیاست، اظهار کرد: متاسفانه نقطه آسیب پذیر ما، سوء مدیریت به ارث مانده از گذشته و همچنین نداشتن راهکار قانونی برای رفع مشکلات است و به رغم داشتن چند نهاد نظارتی، به دلیل ناهماهنگی های موجود، نتوانسته ایم موفق عمل کنیم.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه