English

مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا:

دشمن از مشکلات کارگری سوء استفاده می‌کند

مسئول بسیج کارگری سپاه عاشورا گفت: دشمن از مشکلات صنفی کارگران برای اهداف شوم خود علیه جمهوری اسلامی ایران سوء استفاده می‌کند.

دشمن از مشکلات کارگری سوء استفاده می‌کند

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، سرهنگ احمد تقی پور در آیین تجلیل از کارگران شرکت پالایش نفت تبریز، افزود: دشمنان اسلام و انقلاب در طول ۴۳ سال همیشه درصدد براندازی نظام با ترفندهای مختلف است و عرصه صنعت و جامعه کارگری نیز از این ترفندها دور نبوده است.

وی با گرامیداشت هفته گارگر، از کارگران صنایع مختلف به عنوان رزمندگان خاکریز صنعت و تولید یاد کرد که همواره در دفاع از کیان اقتصادی کشور سردمدار بوده است.

تقی پور با بیان اینکه کارگران و فعالان عرصه تولید در مکتب اهل بیت (ع) تربیت یافته اند، اظهار کرد: دشمنان همیشه از مشکلات جامعه کارگری به نفع خود سوء استفاده کرده اند در حالی که نمی دانند تا این فرهنگ مقاومت و ایثار و شهادت در بین جامعه کارگری وجود دارد، کاری از پیش نخواهند برد.

وی با اشاره به فداکاری های کارکنان و کارگران شرکت پالایش نفت تبریز در دوران هشت سال دفاع مقدس، گفت: تعدادی از کارگران این مجموعه در جریان بمباران هوایی رژیم بعث به شهادت رسیدند اما دست از فعالیت نکشیدند و اکنون نیز کارگران به تاسی از آن شهدا و فرهنگ ایثار در برابر دشمنان ایستاده اند.

تقی پور گفت: کارگران با مجاهدت خود چرخ تولید را خواهند گرداند تا کشورمان بیش از گذشته شاهد پیشرفت و شکوفایی باشد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه