English

سامانه شفافیت شهرداری تبریز رونمایی شد

سامانه شفافیت شهرداری تبریز در صحن علنی شورای اسلامی شهر رسما رونمایی شد.

سامانه شفافیت شهرداری تبریز رونمایی شد

به گزارش خبرگزاری موج آذربایجان شرقی، این سامانه با حضور شهردار، رئیس شورا، رئیس کمیسیون ارزیابی، تحقیق و نظارت شورا و مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز در صحن علنی رونمایی شد.

محمدرضا کاظمی، مدیرعامل سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری در این باره گفت: سامانه شفافیت شهرداری تبریز امروز به صورت رسمی رونمایی و آغاز به کار کرد.

وی افزود: این سامانه از امروز به آدرس shaffaf.tabriz.ir در دسترس عموم شهروندان است.

یعقوب هوشیار در جلسه علنی شورای اسلامی شهر تبریز اظهار داشت: سامانه شفافیت مصوبه سال ۱۴۰۰ در شورا بود که بخشی از آن به صورت پرتال فعال بود و داده‌ها به صورت دستی وارد می‌شد.

وی افزود: اما در حال حاضر داده‌ها توسط همکاران به صورت خودکار بارگذاری شده است و این سامانه در آینده نیز قابل ارتقاء است.  

شهردار تبریز عنوان کرد: اطلاعات شهرداری در حوزه‌های بودجه، سالنامه‌های آماری، لیست قراردادها و پیمانکاران و نمودارهای درآمدی به صورت آنلاین قابل مشاهده است و برخی موارد دیگر با نظر شورای شهر بارگذاری خواهد شد.

هوشیار خاطرنشان کرد: هیچ محدودیتی در دسترسی به سامانه شفافیت در حال حاضر وجود ندارد و ممکن است در ادامه با مصوبه شورا تغییراتی در این سامانه برای توسعه بیشتر صورت گیرد.

آیا این خبر مفید بود؟
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری موج در وب منتشر خواهد شد.

پیام هایی که حاوی تهمت و افترا باشد منتشر نخواهد شد.

پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیرمرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

ارسال نظر

دیدگاه

مهمترین اخبار

گفتگو

آخرین اخبار گروه

پربازدیدترین گروه